chrichri?

nåh... så koselig å få en egen tråd!

har fortsatt ikke do,vann og avløp på dagtid (8-20), og dusjen har de ikke gjort noe mer med[:'(] så det står på stedet hvil!

mappene går d så som så m... har en matteoppgave jeg sliter skikkelig m! Men håper at i løpet av denne dagen, morgendagen og lørdagen er den ferdig[:-]

jeg er ikke frisk, men ikke i så dårlig form lengre... halsn er også blitt bedre, så JIPPI!!!!!!!!!!!!!

der a? går d greit m lesinga?

Bra at formen kommer seg litt da[:)]. Skulle gjerne tilbudt meg å se på matte med deg jeg da[:D]. To hoder tenker bedre enn ett ikke sant?

Men min lesing har IKKe vært effektiv i dag. Alt er bare kjempe vanskelig og den der dr***kalkulatoren tuller seg noe fælt! betryggende følelse å vite at glemmer jeg å formatere hele kalkulatoren mellom regnestykker står jeg i fare for å få feile svar ut av den til eksamen[&:][:@].

JEg er så oppgitt og skolelei![:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Som jeg sier: fra våren av - hvitvin hver fredag!!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

huff, så kjipt at du har en litt bæd dag...

venter på at sambo skal komme hjem, så skal jeg ta med meg shitn (mattn) og dra til svogern min. Får prate litt om d jeg har og høre om jeg er litt på sporet...

tror nok det ligger litt press på meg ved denne, ettersom jeg vil ha god karakter i matte... så har jeg B på eksamen, så hadde jeg håpet på en B i mappa...får jeg en C, blir karakteren c...så d er kjipt...

om en uke er d annen syting på meg, går fra skriving til lesing og jobbing med nynorsk da[;)]

vi får bare stå på, for dette klarer vi!

Back
Topp