Chlorella, Spirulina, Hvetegress osv...

becs

Flørter med forumet
Hva mener folk om dette? Jeg driver og googler og det er så mange meninger. Jeg er både redd for å slutte å ta det og redd for å fortsette. Noen erfaringer / synspunkter? :) 

Når man er gravid altså :)

Har ingen peiling, men fant dette:

Spirulina kan også med fordel brukes under svangerskap, eller amming. Dersom du har brukt Spirulina før graviditeten, kan du fortsette med det, eller til og med øke doseringen litt. Dersom du begynner med Spirulina for første gang i løpet av et svangerskap, bør du begynne med lav dosering og øke langsomt.

Her
http://bioenergiser.no/index.php?option=com_content&task=view&id=24&Itemid=121

Tusen takk for link :) Den hadde jeg ikke sett, men da er det flere ting som tilsier at spirulina er  helt trygg å fortsette med. Noen som bruker hvetegress, byggress og chlorella mens de er gravide? :) 

Tusen takk for link :) Den hadde jeg ikke sett, men da er det flere ting som tilsier at spirulina er  helt trygg å fortsette med. Noen som bruker hvetegress, byggress og chlorella mens de er gravide? :) 

Det er supermat. inneholder massevis av vitaminer osv :) kjempesunt. Hvis du googler det så finner du mye. Grunnen til at jeg er litt redd for å bruke det under graviditet er at det er litt utrensende. Men det ser ut til at man kan bruke små mengder :)

Back
Topp