Chlamydia

Snuppeluppe

Gift med forumet
Nå har jeg att antibiotika kuren mot Chlamydia.. Tablettene heter "Azitromax" og det er kun 2 tabletter som skal tas som engangsdose. Så må sambo ta sin kur når hankommer hjem fra jobb... Vi må tilbake å te en urinprøve etter 4 uker, for å sjekke at vi er friske.. Håper chlamydian ikke har gjort noe skade med egglederene mine... Nå har jeg hvertfall tatt medisinen, og de aller fleste blir bra igjen. Jeg vet ikke hvor lenge jeg har hatt Chlamydia..fikk symptomer for 1 uker siden... Krysser fingrene for at jeg blir bra igjen fort, og at jeg snart kan få en positiv graviditetstest! [:)]

Krysser fingrene for at du blir bra igjen fort og at er ok! [:)]

tror ikke det skal være så farlig jeg hadde det i over ett halvt år uten å vite det..å jeg er jo gravid..så går nok bra

samme her [:)] gikk med det i 7mnd, men er gravid nå..

ORIGINAL: Gitte87

håper du blir fort bra[;)] ej blei frisk fra klamydiaen, men husker ikke ka medisinen heitter...men d va også bare 2 tabletter[:D]

å for et helvete d va når ej hadde tatt dei... ej kasta opp å hadde værste lause mage...[:@]
men d ekje alle som får d...[8D] exen fikk bare laus mage...[8D]

trur dei tablettane e veeeldig sterke.. e jo mye styggeting dei skal ta vekk...

Vært plage med løs mage av tablettene jeg også..tok tablettene i går, og kjenner at jeg ikke er helt i form i dag.. Men så lenge de kverker den klamydian, så er jeg fornøyd! [:D]

Jeg vil anbefale samboeren din og gå å ta en spermtest noen uker etter han er fedig med pillene. Det er veldig ofte at denne kuren ikke er nok for men, og kan gjøre at sprmen blir så dårlig at han ikke kan gjøre deg gravid! En ny klamydia test vil ikke slå ut, for det er en veldig liten mengde som sitter igjen. men dette vil vises på en spermtest!
Samboren min var nemlig til sjekk siden vi ikke har fått det til enda. Og på resultatene fant de ut dette. Han hadde hatt klamydia for 10 ÅR SIDEN, og fikk den kuren på 2 piller eller hva det er. Nå har han fått en kur på 12 dager. og skal inn igjen til sjekk neste uke for å se om kvaliteten på spermen har bedret seg!
Så jeg anbefaler virkelig at dere gjør dette, så dere ikke får det samme problemet!!

ORIGINAL: smurfen

Jeg vil anbefale samboeren din og gå å ta en spermtest noen uker etter han er fedig med pillene. Det er veldig ofte at denne kuren ikke er nok for men, og kan gjøre at sprmen blir så dårlig at han ikke kan gjøre deg gravid! En ny klamydia test vil ikke slå ut, for det er en veldig liten mengde som sitter igjen. men dette vil vises på en spermtest!
Samboren min var nemlig til sjekk siden vi ikke har fått det til enda. Og på resultatene fant de ut dette. Han hadde hatt klamydia for 10 ÅR SIDEN, og fikk den kuren på 2 piller eller hva det er. Nå har han fått en kur på 12 dager. og skal inn igjen til sjekk neste uke for å se om kvaliteten på spermen har bedret seg!
Så jeg anbefaler virkelig at dere gjør dette, så dere ikke får det samme problemet!!

Har ringt legen og spurt om nettopp det du skriver om. Han mente at siden sambo ikke har merket noen symptomer på Chlamydia, så er han ikke alvorlig smittet. Det er derfor ikke nødvendig og ta tester av han, siden han også har gått på Azitromax kur. Sædkvalitet hans var god før innfeksjonen, og den er den nok fortsatt. De hadde ikke rutine på å sjekke mennene, med mindre de hadde smerter/symptomer.  Det er kun jeg som skal tilbake om 4 uker, og ta en urinprøve .Så da håper jeg å kunne stole på det, og slippe å bekymre meg mer. Men takk for tipset! [:)]

Samboeren min hadde også bar kvalitet på spermen før han hadde klamydia. Han hadde heller ingen symptomer, men sjekket seg for xén hans hadde det. og han hadde også fått det. Det var Hun jeg går til utreding hos som sa dette med menn og klamydia, at veldig ofte holder ikke den lille kuren med piller for menn. Så for å være helt på den sikre siden ville jeg sjekket spermen hans senere etter behandling. Det er jo fort gjort å sjekke dette. Veldig kjedelig hvis klamydia skulle ødelegge for prøvingen deres. Men som sagt, bere et tips! LYkke til!!!

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp