Chipsskuffelse...

*Stella*

Forumet er livet
Ikke noe big deal, men her sitter jeg, nygravid med saltsug, henter en pose potetgull vi hadde på kjøkkenbenken.

Åpner, og gleder meg. Hva finner jeg? Chips som er så myke som om posen hadde vært åpen i ei uke, minst. Selv når jeg spiser posen over 2-3 dager pleier de være sprø hele tiden, disse er myke og seige. Skuff.

De har vel og merke lagt på kjøkkenet i et par uker, men ikke mer enn det, og har utløpsdato i august. så de burde vært gode :(

Det spørs om jeg må finne meg noe annet snack i kveld... elias-potet-chipsen mannen kjøpte til guttungen?

hehehe.. den er lei... Er da man får suuuuuug etter å finne noe annet å dytte i trynet[:D]

uff hehe, hater sånne skuffelser og nå om dagen er det nok til å starte tårefossen [8D]
selv koser jeg meg meed solstick is [:D]

Plagsomt[8D]

Veldig.

mannen smakte på det, og sa det var uspiselig, så han sendte meg på butikken (med beskjed om at jeg hadde glemt knekkebrød da jeg handlet på vei hjem i dag som "unnskyldning")

ny  pose i hus, men den har jeg ikke åpnet... jeg spiser kveldsmat...

Så kjipt da, har selv kjent på den følelsen. Du gleder deg så sinnsykt til å spise et eller annet, og enten mangler det, enten er det gått ut på dato eller noe lignende. [:'(]

Men når det ER HER, IKKE er utgått på dato, skal være i forskriftsmessig stand, og rett og slett ikke er det.... det er ikke snakk om, jeg har spist en pose som har vært åpen i dagesvis, kanskje ei uke, de har aldri blitt sånn, ikke disse. (enklelte merker er ikke gode neste dag, det gjelder ikke sørlndschips synes jeg, de forblir sprø. Ikke denne posen, uåpnet, men seige!)

ORIGINAL: *Stella*

Men når det ER HER, IKKE er utgått på dato, skal være i forskriftsmessig stand, og rett og slett ikke er det.... det er ikke snakk om, jeg har spist en pose som har vært åpen i dagesvis, kanskje ei uke, de har aldri blitt sånn, ikke disse. (enklelte merker er ikke gode neste dag, det gjelder ikke sørlndschips synes jeg, de forblir sprø. Ikke denne posen, uåpnet, men seige!)

send de tilbake og klag på de...

Var inne på tanken om å sende dem en mail i alle fall, høre om de ville ha dem tilbake.... men feiga ut, og kjøpte ny...

Var inne på tanken om å sende dem en mail i alle fall, høre om de ville ha dem tilbake.... men feiga ut, og kjøpte ny...

send den inn til produsenten stella... :)

Mannen sier det korrekte er å gå tilbake der vi kjøpte den?
(det føles for dumt, da må jeg jo møte opp personlig og klage... jeg er ikke så "tøff" på sånne ting...jeg skal jo handle der igjen!)

Mannen sier det korrekte er å gå tilbake der vi kjøpte den?

vet at noen merker kan du sende den tilbake til produsenten, med kvitteringen... også klage på den...
det er jo ikke butikken som lager chipsen ;)
så butikken kan ikke gjøre så mye annnet enn å sende det inn til produsenten alikevel...

Hahaha vet du hva, jeg hadde sendt inn pakken til produsenten, bare for hekkan. Skrevet hva som var feilen, og tenk om du plutselig får flere pakker med chips tilsendt hjem.

For å si det på en litt annen måte, uve got nothing to loose. [:D]

Ikke noe butikken kan gjøre nei, annet enn evt gi meg en ny pose, men det har jeg jo allerede kjøpt (dog, annen smak da, for å unngå "samme parti"...)

Ikke noe butikken kan gjøre nei, annet enn evt gi meg en ny pose, men det har jeg jo allerede kjøpt (dog, annen smak da, for å unngå "samme parti"...)

lurt [;)]

Den nye posen var forresten god :)

Back
Topp