Chinchilla

Bamsejente

Glad i forumet
Skal du gifte deg??? Også har du ikke sagt no???[:o]

Isåfall: Så gøy/kult/fantastisk/flott/rørende/supert/knall![:D][:D] Såååå gla på deres vegne; dere er jo bare et så utrolig fantastisk flott par!!

ORIGINAL: AnaBanana

Hvis hun sier "hæææ hva det har jeg iiiiiiiiiiiikke sett" igjen, så spør henne på bloggen. Hun lovte å svare alle spm...mohahahahahahaha

Haha, smarte AnaBanana:)

Hi, hi, bli ferdig med 1. årskontrollen da, og svar[8D]

ORIGINAL: AnaBanana

Hun har skrevet på generelt at hun skal bli fru. CHINCHILLA HAR BLITT GENERELTKJEKS! *mobbe*

Jeg veit!! Sier det der først lissom[>:][8|][;)]

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!! Jamen, jamen..... jeg trodde trådene forsvant så fort der inne at ingen ville legge merke til det! Men ja- gifter oss til våren- i Roma! Skal få alle detaljer senere- må bare få de på plass først, hehehe! [:D] Var ikke meningen å holde dere utenfor altså[:)]

ORIGINAL: Chinchilla

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!! Jamen, jamen..... jeg trodde trådene forsvant så fort der inne at ingen ville legge merke til det! Men ja- gifter oss til våren- i Roma! Skal få alle detaljer senere- må bare få de på plass først, hehehe! [:D] Var ikke meningen å holde dere utenfor altså[:)]

Så gøy, snuppa!![:D] Du har vel sagt en gang et eller annet som fikk meg til å lure på om dere hadde planer, men nå er det offisielt asså?? Dere er jo lissom det perfekte par da!![:)]

Åååååååh- så skjønn du er vennen!!! Tusen takk for fantastiske komplimenter!!! Vi er vel ganske heldige i grunnen![:)] Fant ut at det var på tide å faktisk gifte oss ettersom vi har vært forlovet i 7 år, såååeh![8D] Blir storstas! Kjolen er allerede i boks, weeeeeeeeeeeeeeee! [:)]

ORIGINAL: Tinha

får vi se kjolen??

Næh! [8D]

graatulerer så masse med det kommende bryllupet :-)

hvorfor det da søta???
*JEG VIL JEG VIL JEG VIIIIIIIIIIIILLLLLLL*[:@][:@][:@][:@][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

hvorfor det da søta???
*JEG VIL JEG VIL JEG VIIIIIIIIIIIILLLLLLL*[:@][:@][:@][:@][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Hihihi.....fordi det er hemmelig vel! Du får se når alle andre får se, hihihi![8D]

Så hærlig da, høres romantisk ut å gifte seg i Roma *sukk*

Gratulerer, gleder meg på deres vegne! [:)]

ORIGINAL: *SusieQ*

Så hærlig da, høres romantisk ut å gifte seg i Roma *sukk*

Gratulerer, gleder meg på deres vegne! [:)]

signerer denne!!

Så herlig!![:D][:D]

ORIGINAL: Chinchilla

hvorfor det da søta???

Hihihi.....fordi det er hemmelig vel! Du får se når alle andre får se, hihihi![8D]

*SNURT*

Vil ikke jeg være vennen din noe mer *tramper i gulvet og trasser*

[8D][8D][8D][8D]

Oki da..... Jeg er påvirket av min 3 åring i trassalderen....
Gleder meg til å seee[:D]

Roma til våren? Greit, vi kommer!!!![:D][:D][:D]

En langweekend i Roma om våren er jo for noen og enhver det!! Så tro ikke at dere får være alene!!![:D][:D][:D]

ORIGINAL: SBML

Roma til våren? Greit, vi kommer!!!![:D][:D][:D]

En langweekend i Roma om våren er jo for noen og enhver det!! Så tro ikke at dere får være alene!!![:D][:D][:D]

Hihihihihi----- HJERTELIG VELKOMMEN skal dere være!!!![;)]

Gratulerer så mye til dere begge to! [:D]
Roma til våren - det blir jo bare helt fantastisk!!! [:D][:D][:D]

Jeg trodde dere hadde noe på gang på den fronten i grunn, men siden jeg er så lite innpå her om dagen tenkte jeg bare at en eller annen tråd hadde gått meg hus forbi... [8|]
Du spurte jo om å få se brudekjolene våre [8D] (ligger bilde av min på facebook forøvrig [;)])

Back
Topp