Chinchilla!!

LadyDa

Elsker forumet
Drømte om deg i natt!![:D] Men drømmen var tydelig preget av at jeg så Privat praksis + zappa innom Paradise Hotel i går...[&:]

Du lå på en seng i bikini og fortalte fortvilt at du var gravid med tvillinger!! Totalt uønsket fordi du hadde så mange barn fra før.. Og så fortalte du at du hadde hatt sex med pappan min[:o] men at det var helt sikkert at det ikke var han som var faren..
Etter det våknet jeg heldigvis, ble en litt for tøff drøm for meg gitt[:o][&:][8D][:D]

aaaaaaaaaaaaa!jeg t?sser paa meg!!

[8D] erre muuliiig : P
FOr en drøøøm =P

hahahahaha

jeg døøøøøør

Nei NÅ krepeeeeeeeeeeeeeeeeeerer jeg!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gud- hørtes ut som meg på en prikk det der gitt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: Chinchilla

Nei NÅ krepeeeeeeeeeeeeeeeeeerer jeg!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gud- hørtes ut som meg på en prikk det der gitt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jepp, det var det jeg også syntes!![8D][8D][8D][8D] Haha... men skylder veeeeeeeeeeeeldig mye på Privat praksis, og pittelitt på Paradise Hotel[:D][:D][:D]

Back
Topp