Trulte74 Forumet er livet 29 Jun 2006 #2 Grattis du! Tar vel igjen Fiorelina disse ukene du er alene uten mannen hjemme[:D]
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 29 Jun 2006 #3 ORIGINAL: Trulte74 Grattis du! Tar vel igjen Fiorelina disse ukene du er alene uten mannen hjemme[:D] Hjelp!!! Må forte meg å skrive masse!!!! (forresten - mannen min reiser om ei uke, og blir borte 2 uker, da kan jeg jo få skrevet litt[8D])
ORIGINAL: Trulte74 Grattis du! Tar vel igjen Fiorelina disse ukene du er alene uten mannen hjemme[:D] Hjelp!!! Må forte meg å skrive masse!!!! (forresten - mannen min reiser om ei uke, og blir borte 2 uker, da kan jeg jo få skrevet litt[8D])
*Chill* Forumet er livet 29 Jun 2006 #4 Weheeey!!! Thanx!!! Bare passe deg....nå kommer jeg etter asså...hehehehe
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 29 Jun 2006 #5 ORIGINAL: Chill24 Weheeey!!! Thanx!!! Bare passe deg....nå kommer jeg etter asså...hehehehe *passer meg så godt jeg kan* HJÆÆÆÆÆÆLP!!!!!
ORIGINAL: Chill24 Weheeey!!! Thanx!!! Bare passe deg....nå kommer jeg etter asså...hehehehe *passer meg så godt jeg kan* HJÆÆÆÆÆÆLP!!!!!