Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje det holder med baby nest oppiIngen erfaring men den er veldig finmen dyr
Hvor fant du den? Jeg har også vurdert den. Tenker at de er så lette i starten at de sikkert ikke trenger verdens tykkeste madrass.Kanskje det holder med baby nest oppijeg slo til da den var på tilbud
![]()
Jeg vurderte det, eller en troll bedsidecrib og så begynte jeg å vurdere son sprinkelseng med avtagbar side som er billigereKanskje det holder med baby nest oppijeg slo til da den var på tilbud
![]()
Var det babybanden mon tro, tror det er tilbud på den endaHvor fant du den? Jeg har også vurdert den. Tenker at de er så lette i starten at de sikkert ikke trenger verdens tykkeste madrass.
Denne virker veldig praktisk, man kan bruke den som reiseseng ogJeg vurderte det, eller en troll bedsidecrib og så begynte jeg å vurdere son sprinkelseng med avtagbar side som er billigereakkurat nå vet jeg ikke hva jeg skal gå for
skal iallefall ha babynest
Vi har en reiseseng allerede vi. Og det er jo egentlig ganske mye penger for en kort periode. Sist fikk vi ikke lagt lille i egen seng. Men disse IKEA sengene med avtagbart side er mye billigere og kan brukes lenge. Storebror kan eventuelt få den når babyen er litt større. Selv om noen skriver at det kanskje er litt ustødigDenne virker veldig praktisk, man kan bruke den som reiseseng ogvar litt større enn jeg hadde trodd, men har heldigvis god plass ved senga
![]()
Ja, det er kanskje det,hehe. Men men,nå er den nå kjøpt, så vi får bruke den så lenge det gårVi har en reiseseng allerede vi. Og det er jo egentlig ganske mye penger for en kort periode. Sist fikk vi ikke lagt lille i egen seng. Men disse IKEA sengene med avtagbart side er mye billigere og kan brukes lenge. Storebror kan eventuelt få den når babyen er litt større. Selv om noen skriver at det kanskje er litt ustødigså er det såvidt plass til en seng mellom vår seng og veggen. Så det blir nok veldig stødig. Litt bekymret for storebror som av og til kommer inn på vårt rom og turner i vår seng. Så det er nok tryggere med egen seng..
Men jeg siklet en del over bedsidecrib tidligerevideoen virket jo den smart, men så ut som en del som skal justeres og festes
Ja,jeg syns også det bare var positivt at den var større enn jeg troddeIngen erfaring men kjøpte også den i dag pga tilbudlest den er større enn andre bedside cribs men vi ser bare positivt på det
![]()