Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det noen som har denne sengen og vet eller kan måle hvor høy sengen/madrassen kan bli?
Vi har relativt høy kontinentalseng, og jeg er usikker på om chicco-sengen vil bli høy nok.
Håper du skjønte hva jeg mente her...Vi har ikke "magic", men har en chicco Next2me seng. Vi har denne: https://www.jollyroom.no/barneromme...5uEoj3lLvtXGB04p3RulBxcPBfgpXh2QaAgZNEALw_wcB
Den kan bli 57 cm høy (målt fra kanten av sengen når den ene siden er tatt ned). Vår kontinentalseng er høyere enn det, så baby blir litt nedenfor oss. Mange nye senger er jo veldig høye. Ser at påproduktsiden står det 46cm, men det er fra gulv og oppp til undersiden av madrassen. Med madrass + overmadrass så kommer man høyere opp. Dessuten er det som sagt en "kant" som oppstår når man tar ned den ene siden av sengen, og denne kanten er som sagt 57 cm over gulvet. Det er altså en liten kant på noen få cm mellom madrassen og åpningen på sengesiden. Så om du vil ha helt jevn overgang mellom senge din og chicco sin, så må du bygge opp sengen med overmadrass, og vil da komme opp til 57 cm.
Var litt vanskelig å forklareHåper du skjønte hva jeg mente her...