Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar!Hei. Har lurt på dette masse sjøl, og no når eg las dette blei eg endelig motivert til å prøve det på [emoji23] laken 40x80 gikk heilt fint, eg strakk det litt men satt bra på. Eg har i tillegg klipt til ei ekstra madrass som eg har oppe i mi, med chicco overmadrass (sånn tynn ting som eg bestilte på nett, men absolutt ikkje forstår kvifor når eg fikk den i posten..). 40x80 laken passa både på vanlige madrassa som chicco har og på ekstra madrassa eg lagde. Måtte som sagt berre strekka det [emoji1]
Haha jeg bestilte også "overmasmadrass" men skjønte ikke helt greia? Kjennes ut som plast med masse hull i?Hei. Har lurt på dette masse sjøl, og no når eg las dette blei eg endelig motivert til å prøve det på [emoji23] laken 40x80 gikk heilt fint, eg strakk det litt men satt bra på. Eg har i tillegg klipt til ei ekstra madrass som eg har oppe i mi, med chicco overmadrass (sånn tynn ting som eg bestilte på nett, men absolutt ikkje forstår kvifor når eg fikk den i posten..). 40x80 laken passa både på vanlige madrassa som chicco har og på ekstra madrassa eg lagde. Måtte som sagt berre strekka det [emoji1]
Tisselaken under skummadrassa var veldig smart, den ideen stjeler eg.Vi har klipt til en skummadrass for å kunne bruke tisselaken over underste madrass uten at det blir for klamt og skjer det en lekkasje på natta så har ikke bebis noen seng inne hos oss plutselig. Så går det jo ikke annet å ta av trekket på den madrassen heller :s Også fikk vi senga litt høyre så den nå passer perfekt med høyden til vår seng
Prøvde da de minste lakene på skummadrassen og da ble madrassen klemt så den ble hakket for liten.
Endte opp med å bare bruke 60+120 og bare bretta kanten godt under. Da slipper vi kjøpe så mange laken, for da har vi jo også til spinkelsenga
Skal sies at planen var å kjøpe et flatt laken til dobbeltseng, klippe i 4 og sy kanten slik at jeg hadde 4 som passa til chicco, men venta for lenge og nå har jeg null energi til det [emoji14] men skal gjøre det når han er kommet![]()
Var rart å kalle den overmadrass, dei burde ha ant ord for den der ja [emoji23] Sto at den skulle være trygg osv, at baby kunne puste igjennom. Syns egentlig den virka litt ukomfortabel eg, men har no den på & laken over så ser eg det an ke det blir til. Men hadde eg vist det i forkant så hadde eg aldri bestilt den.Haha jeg bestilte også "overmasmadrass" men skjønte ikke helt greia? Kjennes ut som plast med masse hull i?
Samme her, tenkte jeg bare kunne hive den i maskinen hvis det ble noen uhell. Men uhell går vel rett igjennom den der! Kanskje legge et håndle under den tynne madrassen?Var rart å kalle den overmadrass, dei burde ha ant ord for den der ja [emoji23] Sto at den skulle være trygg osv, at baby kunne puste igjennom. Syns egentlig den virka litt ukomfortabel eg, men har no den på & laken over så ser eg det an ke det blir til. Men hadde eg vist det i forkant så hadde eg aldri bestilt den.
Sikkert. Kjøpte krybbelakene fra Princess. Den passa altså, og hadde jeg giddi å stå å tøye de er det ikke sikkert skumgummimadrassen hadde blitt så komprimert. Og det hadde sikkert passa greit på den underste madrassenTisselaken under skummadrassa var veldig smart, den ideen stjeler eg.
Men eg fikk 40×80 til å passe fint hos meg. Kan det være annerledes fra laken til laken kanskje?
Den er ganske hard, men har hørt flere bare har brukt den.Hvordan er den madrassen som følger med? Bør jeg skaffe en ekstra madrass, som jeg ser flere av dere har gjort? (Senga her ligger fortsatt i pappesken)