Chicco next2me -erfaringer?

MissMarthe

Blir kjent med forumet
Jeg har akkurat kjøpt en brukt Chicco next2me bedside crib, men nå begynner jeg plutselig å tvile på om det var rett valg. Jeg ser veldig mange skriver at det ikke er noen god madrass og lurer derfor på om noen kan dele sine erfaringer med meg? Finnes det noen andre madrasser man kan kjøpe som passer? Og hvor kan man få tak i laken som passer? Hva er lurt? Setter stor pris på alle råd og tips, som førstegangs fødende så blir man heeeelt forvirret og rådvill til tider:wacky:
 
Sniker


Små barn skal ha harde madrasser. Jeg har brukt drykid overmadrass oppå og min sov fint i chicco. Elsker den, eneste jeg eventuelt hadde gjort annerledes var å kjøpe den med vuggemulighet. Har den uten.

Lurer på om folk har funnet laken som har passet på jysk eller KID.
Jeg kjøpte en pakke original-lakener. Tror det var på tilbud på Babybanden, men husker ikke sikkert
 
Sniker


Små barn skal ha harde madrasser. Jeg har brukt drykid overmadrass oppå og min sov fint i chicco. Elsker den, eneste jeg eventuelt hadde gjort annerledes var å kjøpe den med vuggemulighet. Har den uten.

Lurer på om folk har funnet laken som har passet på jysk eller KID.
Jeg kjøpte en pakke original-lakener. Tror det var på tilbud på Babybanden, men husker ikke sikkert
Fant du overmadrass i en størrelse som passet eller måtte du gjøre noe med den?
 
Fant du overmadrass i en størrelse som passet eller måtte du gjøre noe med den?
Dry KID ammemadrass passet fint. Hadde veggene oppe i begynnelsen og når jeg la de ned etter hvert dekket de mesteparten av senga. Babyen reagerte heller ikke da jeg tok den vekk
 
Å nei! Jeg har kjøpt samme og ikke hørt dette.. :eek: er de så myke altså?
 
Å nei! Jeg har kjøpt samme og ikke hørt dette.. :eek: er de så myke altså?
Madrassen er ikke myk.

Men man bør alltid bruke overmadrass for da kan man bare skifte ut den (skal ikke arve madrasser som det har vært tisset/gulpa/kastet opp i)
 
Min gutt sov helt fint på madrassen til den sengen, kjøpte aldri noen ekstra overmadrass. Han sov i senga i nesten 10 mnd. Babyer skal ikke ha for myk madrass.
 
Veldig mange sier at madrassen er for hard!
Ja, kjente på den når jeg stod opp i dag, synes den virker hard. Har en vugge også til lille, satser på at hun finner soveroen i en av disse så får vi evt. bestille nye madrasser dersom hun plages :)
 
Ja, kjente på den når jeg stod opp i dag, synes den virker hard. Har en vugge også til lille, satser på at hun finner soveroen i en av disse så får vi evt. bestille nye madrasser dersom hun plages :)
Sikkert lurt å teste ut før du kjøper. Alt for mange tror at det blir for hardt for babyen når de i realiteten skal ha hard madrass i tilfelle nesa blir liggende nedi
 
Back
Topp