Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ingen anelse, men lurer på det samme!Noen av dere som vet om det er flere modeller? Veksler såååå mye i pris at jeg blir forvirret. En koster 2000,- mens en koster nesten 3000,- kan jo ikke bare være fargen som er forskjellen? Noen som vet?![]()
Noen av dere som vet om det er flere modeller? Veksler såååå mye i pris at jeg blir forvirret. En koster 2000,- mens en koster nesten 3000,- kan jo ikke bare være fargen som er forskjellen? Noen som vet?![]()
Jeg ble også overrasket over størrelsen da jeg så den live, men det som gjorde den uaktuell for meg var at den ikke kunne heves særlig høyt. Vi har rammemadrass og chiccoen ville blitt for lav på høyeste nivå. Ellers en fin seng tror jeg, ville bare tipse om du ikke har sett på høyde![]()
Sett den i butikk jaFør du kjøper denne må jeg bare anbefalr deg å se den live i butikken først om du ikke allerede har gjort det.Jeg falt skikkelig for den, men den var jo enooorm da jeg så den i butikken, så vi hadde ikke plass ved siden av senga. Trodde det var samme str ish som bedside crib.
Kan dessverre ikke svare på spm ditt :/