Chibi blir tobarnsmor!

Chibi

Hoot hoot!
Tobarnsmor.. Jeg sitter og smaker på det ordet. Det føles så uvirkelig, men alikevel så virkelig! :D

Noen dager etter eggløsningen så begynte jeg å spotte som vanlig og tenkte at nå er vel TR på vei igjen. Noen dager med en del blod, andre dager med svært lite. Jeg har en lutealfase på 11 dager, så jeg lurte på hvor TR var på dag 11. Jeg hadde fortsatt småblødninger, men ikke på samme måte som TR. Merker klart og tydelig forskjell når den setter i gang for fullt :p

Søndag 5.april (1.påskedag) tok jeg en test på kvelden bare for å sjekke. Den var hvit. Men etter tidsfristen kom den fram noe svakt svaaakt. Jeg tenkte at det bare var en skygge siden jeg så på den etter fristen og la tanken ifra meg (nesten).

Kvelden etter tok jeg en ny test, tissa i koppen, dyppa testen, la den på vasken og gikk for å legge 4-åringen. Glemte av hele testen. Gikk inn på badet for å se på den.. (nok en gang etter tidsfristen) og kunne se en strek! Som var lyserosa! Jeg begynte å skjelve og tok testen og viste den til mannen.
"Ser du to streker på den her!!??" Han så på den og sa "Ja, den svake der og den sterke der. Hva betyr det?!"

Så begynte han å hoppe rundt :D Jeg var fortsatt veldig usikker.. Så jeg tok flere tester i løpet av de neste dagene, så ble sterkere og klarer før tidsfristen. Fortsatt var jeg i tvil, for jeg merket jo ikke noe som helst!

3 dager senere tok jeg en digital test hvor det stod "Gravid" :D Så da.. Skal jeg bli tobarnsmor da! :D
 
Back
Topp