chess mobil abonnement?

Jeg har chess, hatt siden før jul, ikke noe problemer!

Fikk kampanje i 3 mnd også til 69kr mnd/fri bruk av alt.
Nå har jeg 199/fri bruk til mai, og i mai er det 500sms/mms/minutter/kb inkl. Det holder til de fleste igrunn.

Har jeg hatt problemer har de alltid fiksa det, eks fikk jeg ny tlf, og trengte micro sim, på hjemmesida står det det koster 200 kr. Noen uker etter kunne man få det gratis i netcombutikker, så spurte jeg om jeg fikk det gratis, og det gjorde jeg :)

Greit at chess har avtaler med bla 2 for 1 på kino også, vet de har noe på noe skisenter ol også, men iogmed jeg er gravid har vi ikke brukt det :P

Forøvrig netcomdekning

Storfornøyd med Chess. :) Har hatt de i 1,5 år.

takk for svar jenter:) er dekningen god også? jeg har telenor nå, og har god dekning over alt, bortsett fra hjemme hos meg selv, og det er skikkelig irriterende!!!;p netcom skal vel ikke være noe dårligere enn telenor?

takk for svar jenter:) er dekningen god også? jeg har telenor nå, og har god dekning over alt, bortsett fra hjemme hos meg selv, og det er skikkelig irriterende!!!;p netcom skal vel ikke være noe dårligere enn telenor?

netcom leier vel nett av telenor, gjør ikke alle det da?

noen steder er netcom bedre enn telenor, og motsatt. Men jeg har ikke hatt noe problemer i Vestfold/telemark/oslo iallfall...
Var på hyttetur på rauland, da hadde jeg fult og 3g, mens de med telenor sleit, og hadde ikke 3g...

fornøyd! bytta fra telenor til chess for 4 år siden..regningene skrumpa inn med 400-500kr mnden.

kristin1986 skrev:
netcom leier vel nett av telenor, gjør ikke alle det da?

noen steder er netcom bedre enn telenor, og motsatt. Men jeg har ikke hatt noe problemer i Vestfold/telemark/oslo iallfall...
Var på hyttetur på rauland, da hadde jeg fult og 3g, mens de med telenor sleit, og hadde ikke 3g...

har ikke peiling jeg:) men trur jeg vil prøve chess nå, hører bare positivt om det:)

Vesten skrev:
fornøyd! bytta fra telenor til chess for 4 år siden..regningene skrumpa inn med 400-500kr mnden.

såpass ja:)

Nei netcom leier ikke nett av Telenor! Tele2 har å fått sitt eget nett nå. Noen steder med Telenor kan du ha delning og ikke med netcom og omvendt :)

Jeg har det Chess-abonnementet med 1000 sms, 1000 mms, 1000 ringeminutter og 1000 i data.. Fornøyd jeg, men sliter kanskje litt med forhold til tider på enkelte steder jeg alltid har hatt forhold før.

kristin1986 skrev:
Jeg har chess, hatt siden før jul, ikke noe problemer!

Fikk kampanje i 3 mnd også til 69kr mnd/fri bruk av alt.
Nå har jeg 199/fri bruk til mai, og i mai er det 500sms/mms/minutter/kb inkl. Det holder til de fleste igrunn.

Har jeg hatt problemer har de alltid fiksa det, eks fikk jeg ny tlf, og trengte micro sim, på hjemmesida står det det koster 200 kr. Noen uker etter kunne man få det gratis i netcombutikker, så spurte jeg om jeg fikk det gratis, og det gjorde jeg :)

Greit at chess har avtaler med bla 2 for 1 på kino også, vet de har noe på noe skisenter ol også, men iogmed jeg er gravid har vi ikke brukt det :P

Forøvrig netcomdekning

Jeg har også denne og har hatt det i ganske lang tid nå. Alltid vært fornøyd og de har veldig god kundeservice de gangene jeg har trengt de :) 

Back
Topp