Chess eller onecall?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Jeg har onecall nå, er ikke superfornøyd med kundeservicen pga de bruker så lang tid på å svare, reste er ok.
Noen som vvet hvordan chess er?

De har svart meg raskt den ene gangen jeg har vært i kontakt med dem.

Jeg har hatt chess i mange år.

Jeg er superfornøyd med onecall. Har du prøvd å chatte med de? det har jeg gjort, pleier ordne seg raskt da.

Nå ser jeg jo at onecall har fått netcomdekning, samme haar chess, så da utgår begge to faktisk...
Da blir det talkmore.

Last edited:
Er superfornøyd med chess :) kommer med brae tilbud,lave priser,super kundeservice,ingen binding og bra dekning uansett hvor jeg befinner meg. billige priser i utlandet ikke minst ;)

Chess er bra. De svarer kjempe raskt. Har alltid fått svar samme dag. Hvis noe haster så ringer jeg, og da er de alltid behjelpelig :)

Jeg har onecall og hatt det i noen år nå. Jeg har et abonnement de ikke tilbyr lenger som jeg er kjempefornøyd med, han som ringte fra telenor klarte iallefall ikke å komme opp med noen som var bedre.

Eneste som er litt minus er dekningen av og til, men sånn er det vel med alle abonnementer antar jeg, eller ?

Chess har både Telenor og Netcom, noen kunder har det ene, mens andre har det andre. Men flest har kanskje Netcom ja.

Er veldig fornøyd med kundeservicen til Chess, de gangene jeg har hatt behov for å kontakte de har det gått raskt :)

Byttet nettopp til Hello, med Telenordekning. Hvis du er med i et boligbyggerlag hadde de ekstra bra priser :) Men billig uansett ut fra min bruk :)

Er veldig fornøyd med one call her da, men nå har jeg vel ikke testet ut kundesrvicen der. Har ikke hatt behovet:)

Jeg har onecall og hatt det i noen år nå. Jeg har et abonnement de ikke tilbyr lenger som jeg er kjempefornøyd med, han som ringte fra telenor klarte iallefall ikke å komme opp med noen som var bedre.

Eneste som er litt minus er dekningen av og til, men sånn er det vel med alle abonnementer antar jeg, eller ?
Onecall sn dekning ble mye dårligere etter de gikk over til netcom, vet mange som klager nå

Back
Topp