CherryLore sin dagbok

MammaMø

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
Tenkte jeg også kunne lage meg en dagbok..  [:)]  Å få litt tanker ned på papiret kan vel være bra det!
Jeg er snart 22 år, min mann 23. Vi har vel prøvd i snart et år...  Nå begynner folk rundt oss å slippe litt taket på at vi skal bli gravide med det første.. ( i grunnen like greit syns jeg.. )
Vi giftet oss nemlig i Juni, og etter det har folk mast og mast på om vi ikke snart skal få en liten..

Kjenner det at nå begynner jeg å ta det litt mer rolig med tanke på dette... Stresser ikke lenger med å få barn, men tar det som det kommer... Tror det kan være en bra ting...
Men kjenner likevel at det er litt sommerfugler ute å går når jeg nærmer meg testing...  [:)]
det er en spennede tid uansett dette...

takk viss du gadd lese dette snakket mitt[:D]

Gratulere med dagbok!!!
Håper det klaffer for dere snart!!

Påskeklem[:D][:D]

I dag har vært en hektisk dag..
Først hadde meg å en venninne med tantungen hennes og søsteren min på bowling[:D]
morsomt![:D]
så var meg og mannen inne på kontraktsmøte.. Har solgt leiligheten nettopp, og kjøpt tomt! Det er så gøy å tenkte på.
Føler på meg at TR kommer i morgen da.. [:(]  vil ikke!

når jeg tenker meg om så skulle jeg vel egentlig vært 20 uker på veg snart dersom jeg ikke hadde mistet(mistet tidlig da, men alikevel..)[:(][:@]  håper bare jeg blir gravid snart!

Gratulerer med dagbok, og velkommen hit!
Spennende med testing da [:D] 
Huff, så trist at du har opplevd å miste - men på en annen måte så vet du jo at du kan bli gravid. Jeg hater å leve i uvisshet.

Krysser fingre for deg! :)

Går egentlig bare å venter på at TR skal komme.. Kjennes slik ut...
Men jeg klarte jo ikke la være...  Hadde bare EL tester liggende.. Har hørt at de også kan slå ut?
Den ble veldig svaaak... [&:]  Hva skjer?[&:]

hmm...
over IKM, og i dag har jeg ingen tegn på at TR skal komme... men det gjør ho vel uansett..[&:]
får ikke kjøpt meg gravitest før etter påsken...   Tok en til ELtest i dag for gøy.. Og den var ganske så sterk..      *jeg HÅPER tanta ikke viser seg på LENGE*[:@] Vekk me ho!

Back
Topp