Cherry tomater,må bare ha det!!

snart3?

Forelsket i forumet
Har helt dilla på sånne tomater <3 Hver gang jeg er i butikken kjøper jeg med 4-5 esker med de :P
Heldigvis er det en sunn ting å ha dilla på :)
Hva har dere dilla på?

Ååååååå det er så godt det. Har ikke så dilla sånn sett, men kan være kun par dager som jeg bare må ha en ting, men går fort over :)

Ingenting smaker ! Men noen ganger for jeg dilla på noe og må bare ha det :) er sikkert pga kvalmen. Det jeg likteveldig godt før er bobb bobb nå og vært det ei uke "/

Heheheh, hadde det under hele forrige svangerskap. spesiellt dem som ligger i svart eske, for dem knaaaser når man tygger dem, nomme nom

De skal være harde og være litt småsure :) Kjøpte noen her om dagen og de var sånn søte og de falt ikke i smak :P

ikke det verste å bli hekta på nei :) Jeg har ingen dille enda, får bare akutt lyst på noe innimellom. Men er ikke det samme hver gang :)

Jeg ønsker meg også en dille..!! hehe.. her sliter jeg med mat i det heletatt.. lite som frister.. men i helgen laget jeg greske lammekotletter.. med tatziki og gresk salat.. det var faktisk veldig godt.. og dytta oliven til den store gullmedaljen ;) hehe..

Det hadde jeg når jeg gikk med jenta mi- Perletomater var aller best!

Nå spiser jeg rugsprø med hvitost til alle døgnets tider :p

Back
Topp