Cherrox/thermostøvel med for man kan ta ut?

Vanillaflower

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
MayDay2021
Noen som har navn eller link til noen slike sko der foret kan tas ut for å vaskes?
Rimelig lei av sure/våte cherrox som aldri tørker :(

Jeg slår faktisk heller et slag foooor SKOTØRKER :D hadde bare sure barnehagesko her inntil vi fikk det på plass og skotørker rett i skoene etter bhg.
Ellers har Kavat gummistøvler med fôr du kan ta ut. vi bruker Dock boots med ullsåle, så da får du ut begge sålene men ikke hele fôret

Viking har også. Viking Jolly blant annet.

Jeg slår faktisk heller et slag foooor SKOTØRKER :D hadde bare sure barnehagesko her inntil vi fikk det på plass og skotørker rett i skoene etter bhg.
Ellers har Kavat gummistøvler med fôr du kan ta ut. vi bruker Dock boots med ullsåle, så da får du ut begge sålene men ikke hele fôret

signerer denne. Skotørker vil jeg også anbefale. Bruker den mye. Hender at ungene kommer hjem med våte joggesko/vintersko eller de må vaskes og da er skotørker gullverdt for å unngå sure sko. Bruker den til mine sko også

Jeg har hørt at skotørker ikke er bra for sko med Goretex-membran. Det blir for varmt for den, også mister membranen holdbarhet. Har dere noen erfaringer med det?

Jeg har hørt at skotørker ikke er bra for sko med Goretex-membran. Det blir for varmt for den, også mister membranen holdbarhet. Har dere noen erfaringer med det?

støvlene er like tette etter daglig bruk av tørker hele høsten og vinteren her :) samme gjelder vinterskoene.

Back
Topp