cherrox sko- hvilken type? 4åring

kristin_2016

Elsker forumet
Jeg trenger nye cherrox type sko til mini på 4 år.

Siste to årene har jeg hatt viking cherrox sko, men hun syns de er litt stive når hun skal bøye seg.

Så ser jeg bla coop har tilbud på duck boots, og de ser jo mye mykere ut, samt vanntette ut.

og nå kommer ei venne å sier hun vurderer Bisgaard rubber boots (foret "gummistøvvel")

men jeg er så usikker!?! noen eraringer med disse?

vi bor på østlandet, så enten blir det slafts og vått, ellerså blir det maaaase snø!

Har Dockboots til 2 åringen. Veldig fornøyd med de. Barnehagen skrøyt også veldig av de :)

Jeg trenger nye cherrox type sko til mini på 4 år.

Siste to årene har jeg hatt viking cherrox sko, men hun syns de er litt stive når hun skal bøye seg.

Så ser jeg bla coop har tilbud på duck boots, og de ser jo mye mykere ut, samt vanntette ut.

og nå kommer ei venne å sier hun vurderer Bisgaard rubber boots (foret "gummistøvvel")

men jeg er så usikker!?! noen eraringer med disse?

vi bor på østlandet, så enten blir det slafts og vått, ellerså blir det maaaase snø!
Viking sine er meget gode :)

Etter en god og lang samtale med ei av damene i bhg droppet jeg cherrox og slushers (verste sa hun var støvler med for som lignet ull, disse ble visst iskalde . Om jeg ville gått for støvel anbefalte hun dock boots, ellers var hun på samme ide som jeg fant ut av i fjor, Viking vinterskoene holdt hele sesongen uansett vær. Så jeg gikk for det igjen ;)

Back
Topp