Cherrox på obs

Jeg har kjøpt for noen uker siden og er fornøyd. Det er jo ikke mye de blir brukt for hun har vanlig gummistøvler og ecco vinterstøvler i tillegg så de er bare reserve. Ville ikke ha hatt det som noen hoved vinterstøvel.

vi kjøpte i fjord og var fornøyd med de til vårt bruk, som var kun på de dagene som lå på +5- minus 5
var det varmere vanlige støvler med ragsokker, kaldere brukte vi vanlige vintersko

ORIGINAL: leonorasmamma

Jeg har kjøpt for noen uker siden og er fornøyd. Det er jo ikke mye de blir brukt for hun har vanlig gummistøvler og ecco vinterstøvler i tillegg så de er bare reserve. Ville ikke ha hatt det som noen hoved vinterstøvel.

Hvorfor skal en ikke være fornøyde med de, er det noe galt med de?[8|]

Har kjøpt, men ikke brukt enda.
Er reserve, tilfelle vinterstøvlene skulle bli våte eller noe [:)]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

De er ikke ideelle til bruk når det er veldig kaldt or da blir de kalde og gummien blir hard. Når de regner, men er varmt så kan de ikke brukes for da er de for varme. Alt i alt så er de greie som reserve sko og som ei skrev tidligere til vår bruk. Du må også tenke at de hemmer barnet litt i leken i og med at de er så harde.

Holder oss til Slusher. Syns cherroxene på Obs er så smale[:-]

I fjor så var de aaalt for smale for leggene til snuppa, men i år så har hun strekt seg veldig, så ikke så kraftig lengre, og da passer de godt [:)]

De er ikke ideelle til bruk når det er veldig kaldt or da blir de kalde og gummien blir hard. Når de regner, men er varmt så kan de ikke brukes for da er de for varme. Alt i alt så er de greie som reserve sko og som ei skrev tidligere til vår bruk. Du må også tenke at de hemmer barnet litt i leken i og med at de er så harde.

Åh sånn ja[:D]

Tenkte kansje det var kvaliteten på nett de skoa en klagde seg på jeg nå[8D]

Vet de ikke er ideelle til rene vintersko. Vesla her har ecco vintersko, og cherrox fra obs. Satser på vi klarer vintern da[:D]

Her har de hvertfall masse!! Unga mine bruker de hvert år... Har 2 sett... Et som passer med strømpebukse og sokk og en som er større så de kan ha tykke sokker nedi.
Unga mine har aldri vært kalde på beina etter og ha vært ute i flere timer. Man tar jo bare godt på føttene nedi der også...
Nå er mine veldig smale i legger og føtter så de sklir på som en drøm. Også legge til at de synes selv de er behagelig å gå i. :)

Åh sånn ja[:D]

Tenkte kansje det var kvaliteten på nett de skoa en klagde seg på jeg nå[8D]

Vet de ikke er ideelle til rene vintersko. Vesla her har ecco vintersko, og cherrox fra obs. Satser på vi klarer vintern da[:D]

Nei kvaliteten klager jeg ikke på. De er jo produsert av viking så.. Vi har også både ecco og xherrox og føler også at vinteren bare må komme[:)]

Hverken jeg, min far eller obs-damen klarte å få de på hun. Så det ble dock boots istedet.

Dock Boots! [:)]

Back
Topp