Cherrox %"+--:-=%?'¿\{~"¥

<3 BAMBINO E>

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Er det noen av dere med barn ifra før som vet om det finnes noe "støvler" som er like vanntette som cherrox, men som har uttagbart varmt for ? Hater disse j...a cherroxa som ALDRI tørker når de blir våte inni :mad::eek:

Har skotørkere men ytterskoen på cherroxene er så tette at vannet har ingen vei å fordampe slik at de blir bare varme, ikke tørre. Hadde cherroxene til Ovedie i tre timer i skotørkeren torsdag, de vår nesten like Håret da hun putta føttene nedi igjen fredag :confused: og så synes jeg de er så unødvendig tunge :eek:

Det sitter fast så det går ikke.. Har prøvd alt og vel så det så håper bare å finne noe annet.. Ingen som har noe tips ?

Vi har cherrox til jentungen i barnehagen. De er ute uansett vær, men skoene hennes tørker kjapt. Enten i skotørkeskap eller med skotørker. Kanskje den skotørkeren du har ikke er så god lenger ? Vi har aldri hatt noen problem med å tørke cherroxene. Hjemme har vi til og med satt dem i stuen eller forran peisen når vi legger oss. Tørre og gode om morgenen igjen :)

Vi har cherrox til jentungen i barnehagen. De er ute uansett vær, men skoene hennes tørker kjapt. Enten i skotørkeskap eller med skotørker. Kanskje den skotørkeren du har ikke er så god lenger ? Vi har aldri hatt noen problem med å tørke cherroxene. Hjemme har vi til og med satt dem i stuen eller forran peisen når vi legger oss. Tørre og gode om morgenen igjen :)
Skotørkeren fungerer like godt som før på alle Andre sko... Er så lei de cherroxene at jeg må bare prøve noe annet..

Vi bruker også duck boots istede for cherrox! Har uttakbare ullsåler i de og de blir aldri våte i de. :)

Skotørkeren fungerer like godt som før på alle Andre sko... Er så lei de cherroxene at jeg må bare prøve noe annet..

Nei, da er det ikke den :( Da hadde jeg nok prøvd meg på andre sko jeg også. Vitsen med sånne sko er jo at de skal holde ungene trre på beina :P

Vanlige støvler med indre tovet skosokk. Det koster litt, men det er varmt og lett å tørke, og skosokken må toves inn på foten til barnet når de lager den.

Vi har dock boots og er veldig fornøyd med de :-) han har brukt de på veldig vått føre og ikke vært våt hittil hvertfall :-)

Jeg sverger også til dock boots! Vi har en butikk som heter Skolageret som alltid har disse inne til 199,-. Kjøpte mitt 3. par her om dagen, kjempefornøyd! De er også mye mykere enn cherrox og lettere å gå i.

Mudies fra Felleskjøpet ble redningen for vår gutt...ha ullsokker i så funker de mye bedre synes vi da.

Datteren min elsker søle og vann så hun kan gjerne sitte oppi det å leke. Hun blir uansett veldig våt så behovet vårt er komfortabelt og varmt skotøy som en enkel å tørke.. Er disse bootsa som dere nevner enkle å få tørre igjen ??

jeg synes hvertfall dockbootsene er greie å få tørre om de en gang skulle bli våte :-)

Kan du ikke bruke støvler med ullabber i da ? Det er varmt og blir det vått fryser hun ikke, og de er lette å tørke. Om hun sitter i vannet og leker, kunne dere få tak i en fiskebukse til henne, den er tett fra livet og ned, støvlene henger på buksen, og den er høy i livet og har seler. Fiskere står til livet ute i vann med de fiskebuksene. Da er hun tørr.

Back
Topp