Chello... :

Dorothy_1

Gift med forumet
Har du byttet navn til datteren din...??? Hdde Ikkje du et annet mellomnvan til henne først...???
Jeg adde foresten tenkt og skrive når vi kom tilbake at Jeg bare måtte slå deg, Og føde først.. Men da var du dratt for og føde, Og nå er liksom poenget borte I det.... [:D]

ORIGINAL: chello

hoohohohoho.. ja du slo meg på målstreken du[;)] ... eller mål-strek og mål-strek... Hadde nok gått laaangt over termin hadde jeg ikke blitt satt igang! Godt jeg ikke var hjemme når du kom hjem for jeg var rimelig lei di siste dagene da jeg følte ALLE fødte unntatt meg[;)]

Vi hadde Lea Sofie og Lea Katarina som navn på henne. Så egentlig ble vi enige om lea katarina... men da jeg så henne så jeg at sofie passa bedre[;)]

Må si gratulere med gutten din! Tror ikke jeg har sagt det!!! NYDLIG GUTT!!!!! Synd med tia da... *knis* han ville ikke vente den siste halvtimen han[;)]

Thanx, Søt jente du også har fått...
Da Klokka nesten var Hall 12, Spurte di om Jeg ville ha et Juni bern eller et Juli barn... Jeg sah at di måtte bare ta han ut dersom han kom nå... HeHe...
Samboeren min er ufør, Såh det med permisjonen spiller heldigvis Ingen rolle for oss uansett.... [:D]

ORIGINAL: chello

ORIGINAL: Dorothy_1

Thanx, Søt jente du også har fått...
Da Klokka nesten var Hall 12, Spurte di om Jeg ville ha et Juni bern eller et Juli barn... Jeg sah at di måtte bare ta han ut dersom han kom nå... HeHe...
Samboeren min er ufør, Såh det med permisjonen spiller heldigvis Ingen rolle for oss uansett.... [:D]

spiller ingen rolle for oss heller med den xstra uka. Jeg er student så vi får ingenting vi heller... så for oss kunne hun bare ha komt i juni[;)][:D]

Okey.. Jah husker at du sah det.... [:D]

Back
Topp