X xoxojallagirl Glad i forumet Himmelbarn Sensommerbarna 2019 ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ 24 Feb 2020 #1 Noen som vet om vi kan spise denne? Da mener jeg ikke varmebehandlet, men som feks oppå burgeren. Vedlegg 1B3B1297-D73E-4D49-A686-8D0259B145A9.png 105,6 KB · Visninger: 5
S Starfish Gift med forumet ♡Junigull 2016♡ ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ 24 Feb 2020 #2 Cheddar er en fastost som vanligvis pasteuriseres. Da skal den være trygg. Akkurat den du la ved bilde av tenker jeg minner mer om en type smøreost enn ordentlig cheddar, så er nok enda mer trygg. jeg spiser all cheddar uten å bekymre meg
Cheddar er en fastost som vanligvis pasteuriseres. Da skal den være trygg. Akkurat den du la ved bilde av tenker jeg minner mer om en type smøreost enn ordentlig cheddar, så er nok enda mer trygg. jeg spiser all cheddar uten å bekymre meg
X xoxojallagirl Glad i forumet Himmelbarn Sensommerbarna 2019 ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ 24 Feb 2020 #3 Starfish skrev: Cheddar er en fastost som vanligvis pasteuriseres. Da skal den være trygg. Akkurat den du la ved bilde av tenker jeg minner mer om en type smøreost enn ordentlig cheddar, så er nok enda mer trygg. jeg spiser all cheddar uten å bekymre meg Klikk for å utvide … Takk sto liksom ikke noe på, og er tysk så ble veeeldig skeptisk!
Starfish skrev: Cheddar er en fastost som vanligvis pasteuriseres. Da skal den være trygg. Akkurat den du la ved bilde av tenker jeg minner mer om en type smøreost enn ordentlig cheddar, så er nok enda mer trygg. jeg spiser all cheddar uten å bekymre meg Klikk for å utvide … Takk sto liksom ikke noe på, og er tysk så ble veeeldig skeptisk!