Etter hva jeg har skjønt er det ikke store forskjeller, er store forskjeller på bensin priser da.Såpass ja :-o
Hvordan er dieselprisen kontra Norge?
Men mine besteforeldre mener at det er litt billigere hvis man fyller redd ved grensa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Etter hva jeg har skjønt er det ikke store forskjeller, er store forskjeller på bensin priser da.Såpass ja :-o
nei den butikken er borte, de har en i arvika da. der har de MANGE barnevogner, men syns det var lite utvalg av bilstoler da. eller blir det vel svinesund/nordby som blir det beste valgetIkke for å kuppe tråden,men er det noen som vet om Charlottenberg har noen babybutikker lenger? Eller må man sikte deg inn på svinesund om man har ønske om å skaffe seg barnevogn?
Diesel er dyrere enn i Norge.Såpass ja :-o
Ok. Så da er det like greit å fylle her hjemme før vi drar ;-)Diesel er dyrere enn i Norge.
Blir nok ganske likt når man regner om kursen![]()
Da har jeg skrevet ned tips til i morgen :-D
Blir nok forbi deg ;-)Hvilken vei skal dere kjøre?
husk våtservitter på dollar store om dere bruker detDa har jeg skrevet ned tips til i morgen :-D
Bruker det ikke så ofte nei. Men kan ta en titt ;-)husk våtservitter på dollar store om dere bruker detsom regel er det 10 kr for en pakke med 80 stk i men de har som regel 6 stk for 50 kr
Er parfymefri, alkoholfri og med aleo vera
![]()
hehe ok, vi har alltid med en i bilen i tilfelle det skulle bli søl + en i stelleveskaBruker det ikke så ofte nei. Men kan ta en titt ;-)
Bruker det ikke så ofte nei. Men kan ta en titt ;-)