Charlottenberg

Såpass ja :-o

Hvordan er dieselprisen kontra Norge?
Etter hva jeg har skjønt er det ikke store forskjeller, er store forskjeller på bensin priser da.
Men mine besteforeldre mener at det er litt billigere hvis man fyller redd ved grensa

Ikke for å kuppe tråden,men er det noen som vet om Charlottenberg har noen babybutikker lenger? Eller må man sikte deg inn på svinesund om man har ønske om å skaffe seg barnevogn?

Ikke for å kuppe tråden,men er det noen som vet om Charlottenberg har noen babybutikker lenger? Eller må man sikte deg inn på svinesund om man har ønske om å skaffe seg barnevogn?
nei den butikken er borte, de har en i arvika da. der har de MANGE barnevogner, men syns det var lite utvalg av bilstoler da. eller blir det vel svinesund/nordby som blir det beste valget

Mange svensker fyller drivstoff i Norge. Drivstoff har dårligere kvalitet i Sverige.

Jaggu overlevde jeg turen til det store utland. Takk for tipsene, fulgte dem til punkt og prikke. Hehe :D

Bruker det ikke så ofte nei. Men kan ta en titt ;-)

La merke til at frokostblandinger (enkelte) er 10+ kr billigere enn i Norge. Saft er billigere. Og den jordbærsafta til fun er jo så good :p Deodoranten jeg bruker er halvparten av prisen hvertfall. På godteributikken på det første senteret var pepsimax brettene billigst, om dere drikker det. Også er jo rengjøringprodukter osv billigere, men det vet du vel :p

Back
Topp