Hei. Er det noen av dere som pleier å reise til charlottenberg å handle? Samme priser som svinesund? Noen som vet ca hvor lang tid det tar å kjøre dit fra Gjøvik?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
men klatremus da! dette må du jo fortelle omHenger meg på her!
Vi tenkte oss en tur dit på torsdag.
Regner med å kjøre på et par timer, og ser at det stemmer fra Hamar ;-)
Hihi, ble litt bråbestemt i går egentligmen klatremus da! dette må du jo fortelle omkunne jo hjulpet dere om det er noen tips dere trenger her
![]()
Vel ikke så mye å gjøre for ungene, men masse butikkerHihi, ble litt bråbestemt i går egentlig
Vurderte den nye långflon, men tror vi tar charlottenberg ;-)
Ja har du noen gode tips da? Noe spennende å gjøre for ungene der?
Vel ikke så mye å gjøre for ungene, men masse butikker
HVis dere trenger vinter klær eller sports klær er det best priser på Sportringen Outlet, ikke lenge siden jeg kjøpte 3 luer for 100 kr der
Er greit å ta seg en tur opp i sentrum når man har med unger da, mye mindre folk og koselige steder å kanskje kunne få seg noe å spise
Ellers spørs det jo hva dere vil kjøpe, jeg er veldig selektiv med kylling så kjøper kun en type ifra Lidl som er litt dyrere enn mange andre men igjen en veldig god smak på den og billigere enn norge![]()
Cola, tortilla og litt andre ting kjøper jeg også på lild (da freeway cola som er VELDIG billig og ingen jeg vet om har klaget over smaken)
Hypermat har ofte tilbud, ost kjøper vi som oftes der pga pris MEN hypermat er stort! til gjengjeld kan du også kjøpe kyllingpostei der ifra stabburet for 10 kr så billigere enn Norge.
Du får bare si ifra hvis det er noe spesielt dere vil kjøpekjenner de fleste butikkene der veldig godt
![]()
Hihi, ble litt bråbestemt i går egentlig![]()
Vurderte den nye långflon, men tror vi tar charlottenberg ;-)
Ja har du noen gode tips da? Noe spennende å gjøre for ungene der?
da vil jeg anbefale å reise 7 min inn i sverige og til det første kjøpesentert til thonEr det langt fra grensa og inn til matbutikk, godtebutikk og tobakk"kiosker" eller hva det kalles?Vi skal i hovedsak handle brus, godteri,røyk og noe mat.
5 minEr det langt fra grensa og inn til matbutikk, godtebutikk og tobakk"kiosker" eller hva det kalles?Vi skal i hovedsak handle brus, godteri,røyk og noe mat.
Hvordan er prisen på ulltøy der kontra Norge? For ungene må ha ulltøy, blant annet devold sitt.Vel ikke så mye å gjøre for ungene, men masse butikker
HVis dere trenger vinter klær eller sports klær er det best priser på Sportringen Outlet, ikke lenge siden jeg kjøpte 3 luer for 100 kr der
Er greit å ta seg en tur opp i sentrum når man har med unger da, mye mindre folk og koselige steder å kanskje kunne få seg noe å spise
Ellers spørs det jo hva dere vil kjøpe, jeg er veldig selektiv med kylling så kjøper kun en type ifra Lidl som er litt dyrere enn mange andre men igjen en veldig god smak på den og billigere enn norge![]()
Cola, tortilla og litt andre ting kjøper jeg også på lild (da freeway cola som er VELDIG billig og ingen jeg vet om har klaget over smaken)
Hypermat har ofte tilbud, ost kjøper vi som oftes der pga pris MEN hypermat er stort! til gjengjeld kan du også kjøpe kyllingpostei der ifra stabburet for 10 kr så billigere enn Norge.
Du får bare si ifra hvis det er noe spesielt dere vil kjøpekjenner de fleste butikkene der veldig godt
![]()
Har ikke sjekket ulltøy her fordi vi fkk kjøpt på skikkelig bra salg så er veldig usikker, men har hørt om de som ber slektninger kjøpe det i Norge å sende hitHvordan er prisen på ulltøy der kontra Norge? For ungene må ha ulltøy, blant annet devold sitt.
Ellers har de klær nok.
Samboer skal sikkert ha snus![]()
Såpass ja :-oHar ikke sjekket ulltøy her fordi vi fkk kjøpt på skikkelig bra salg så er veldig usikker, men har hørt om de som ber slektninger kjøpe det i Norge å sende hit![]()