Charlottenberg..

vesla87

Gift med forumet
Skal muligens til charlottenberg på fredag og handle og trenger tips til hva som lønner seg og kjøpe. Foreløpig handleliste er:

- Kyllingfilet
- Kjøttdeig
- Bacon
- Brett med brus

Og innom systembolaget ;)

Noen som har noen tips om hva jeg bor handle inn der som er dyrt i norge ;)

trenger tips ;)

Jeg pleier å handle inn snop, karbonader til burger, forskjellig type kjøttpålegg, pommes frites, kjøttboller/kaker, vaskepulver og skyllemiddel..
Kommer ikke på noe mere akkurat nå, men håper det hjalp littegrann [:)]

et tips om kyllingen! kjøp gullfågel kylling, IKKE den billigste. Vi var uheldigeog kjøpe kylling som var billig, den bestod av 80 %kylling og 20 % saltlake[:'(] kyllingen er sprøytet full, og når den tiner ser den ikke fin ut, og har en tendens til å bli litt tørr når den blir stekt. og kjøp karbonade deig, ikke kjøttdeig =) ellers er det jo SNOP! og oster viss du liker det =)

Vaskepulver, allesalgs kjøttvarer, bacon, burs, snop og alkohol kanskje.. Digger Sverge. Jeg må alltid kjøpe de ostepølsene som er surret inn med bacon. De e knall gode. Åt faktisk de siste idag til middag[:D] Er 4 pølser i pakken. Og så kjøper jeg de store blå spannenemed yoghurt. Smaker skikkelig vanilje[;)] Kjøttboller er også med oss hjem. Vi var på charlottenberg i sommer. Og de har mye fint på sportshoppen der borte, verdt å ta en titt. Mye billige klær[:D]

JA! Vaskepulver, dopapir! Neutral vaskepulver koster 100 kr for 4 stk. i stedet for 200 kr her i Norge! [:)]

ORIGINAL: jk81

JA! Vaskepulver, dopapir! Neutral vaskepulver koster 100 kr for 4 stk. i stedet for 200 kr her i Norge! [:)]

Det er på  Maximat.

Vi handler i sverige 1 gang i mnd vi.bor 25 min fra Nordby. Handler kjøttdeig, koteletter, fleskfilè(indrefilet??), maaasse MULTIVITAMINJUICE2ltr[8D], røyk til gubben, Aldri kjøp bleier i Sverige, det er dyyyrt....
Hvis du bruker MME, kan jo det være greit å kjøpe der.
Og så kjøper vi gjerne wok-blandinger, kyllingfileer, egg, 5 kg hvetemel og 2 kg sukker pakkene.., toalettartikler, oppvaskpulver.. ekstrakrydret bearnesaus, ferdig oppskjærte poteter(supre å bruke til å steke opp som pytt i panne., falukorv, Lasagneposer(beste som finnes altså.) listen er  laaang.
ha en riktig god tur..

Kjøp gullfuglen ja. Døds god:D
Andre billig greiene blir tørt...

Jeg ser du har fått mange fine forslag så jeg tenkte bare å slenge på et til[;)] Vi pleier å kjøpe sånn 2,2 kg ost og rive den ned og posjonere det til pizza, taco osv som vi legger i fryseren..

ORIGINAL: Tasseline

Kjøp gullfuglen ja. Døds god:D
Andre billig greiene blir tørt...

Billigkyllingen er dessuten halalslaktet hvis det har noe betydning. Det er grunnen til at jeg ikke kjøper den.

Back
Topp