Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Labambie
Ja, godtebutikken er svær den. Er der relativt ofte! Men et tips er å handle maten på utsiden av Charlottenberg, på veien mot Kongsvinger. Den matbutikken inne på senteret er sykt dyr!
Ja, godtebutikken er svær den. Er der relativt ofte! Men et tips er å handle maten på utsiden av Charlottenberg, på veien mot Kongsvinger. Den matbutikken inne på senteret er sykt dyr!
ORIGINAL: |Mamma88|
Den er svær ja, og har altfor masse godt smågodt[:-] Er stor godtebutikk på andre siden av senteret også :) Også er det en ved EuroCash senteret på veien inn til Charlottenberg, den er litt mindre, men har mye utvalg[:)]
ORIGINAL: Krristy
Nei mat skal eg ikkje ha [8D]
Gidder nå ikkje å dra med meg mat på vei hjem på flyet [8D]
Skal handle røyk og Snop eg [:D][:D]
ORIGINAL: Babyfacepsycho
Aha, ja da synes hvertfall jeg at godisbutikken som ligger på andre siden av rundkjøringen er bedre enn den på senteret. Så vidt jeg vet så er også røyken billigere der, mannen min sier hvertfall at snusen er billigere der en på senteret, men han sier også at det er enda billigere på kjellmans (cafeen som ligger oppe i "sentrum" (hvis man nå kan kalle det for et sentrum. [8D] )
ORIGINAL: |Mamma88|
ORIGINAL: Babyfacepsycho
Aha, ja da synes hvertfall jeg at godisbutikken som ligger på andre siden av rundkjøringen er bedre enn den på senteret. Så vidt jeg vet så er også røyken billigere der, mannen min sier hvertfall at snusen er billigere der en på senteret, men han sier også at det er enda billigere på kjellmans (cafeen som ligger oppe i "sentrum" (hvis man nå kan kalle det for et sentrum. [8D] )
Naboen handler alltid røyk på den kafeen[8D] Billigere røyk og sånn på andre siden av kjøpesenteret, men ikke like stort utvalg av smågodt der..