Charlotta ❤️

Pseudomamma

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Septemberlykke 2016
Høsthjerter 2017
I dag kom en liten jente i litt høyere fart enn forventet!
Vannet gikk kl.01.30 i natt, og 10 min senere så kom det regelmessige kynnere, rundt 5 tiden så begynte de å gjøre vondt, pratet med sykehuset hele veien og vi ble enige om at jeg kunne komme inn på en kontroll litt tidligere, så jeg var på sykehuset kl.9 :) ble undersøkt kl.10 og da hadde jeg allerede 3-4 cm åpning uten at riene egentlig gjorde så vondt, selvom de kom regelmessig :)
Så jeg gikk meg en tur, fikk tilogmed valget om å dra hjem eller ikke, men jeg valgte heldigvis å bli, så jeg gikk å spiste jeg litt før kampen skulle starte for fullt. Følte ting tok seg opp litt så jeg gikk opp på føden igjen, da var kl.11 og jeg hadde 5 cm åpning.
Men herfra gikk ting virkelig unna! På bare en time med konstante rier så var jeg på 10 cm og klar for å presse! Og etter litt over en time med pressing kom det er liten jente til verden ❤️ Charlotta, 3000g og 46 cm lang ❤️ født 15 dager før termin. Jeg rakk ikke engang få smertestillende! Prøvde med lystgass på to rier, men ble bare kvalm og orket ikke mer.
Samboer var i Sverige, og han stresset ikke da vi trodde at ting skulle gå litt saktere, men der tok vi feil! Han kjørte av E6 kl 13.06, og kl 13.16 ble vår datter født ❤️ han kom løpende inn på rommet og fikk med seg de absolutt siste pressveene og fikk heldigvis se henne bli født!

Charlotta Helen ❤️ 14.08.2016

ImageUploadedByBV Forum1471196623.139876.jpg
ImageUploadedByBV Forum1471196671.942381.jpg

Last edited:
Fantastisk ❤️❤️ Gratulerer, og for en fin opplevelse det hørtes ut som ❤️

Høres ut som fødselsopplevelsen ble ganske bra - til tross for de tingene du gruet deg til? Gratulerer så mye med den fine lille jenta :-)

Gratulerer med den vakre jenta ❤️

Gratulerer så mye! Herlig å lese hyggelige fødselshistorier :-)

Back
Topp