Chania/Platanias

healmor

Glad i forumet
Noen som har vært der før? Bare lurer på om det er Mc`rn/Burger King/ KFC o.l
Og Starbucks i nærheten der..?? Er det langt unna A. Marina???
Vi skal bo i Agia Marina

healmor skrev:
Vi skal bo i Agia Marina

Vi var der for 4 år siden og da var det ikke noe av de kjedene der.
Vi lå på hotell menia. Kjempe fin plass :)

healmor skrev:
Vi skal bo i Agia Marina

Vi var der for 4 år siden og da var det ikke noe av de kjedene der.
Vi lå på hotell menia. Kjempe fin plass :)

var der for noen år siden... de hadde ingen av delen der da.

Var der i fjor, og det har kommet en Starbucks nede ved havnen i Chania.
Chania er et stykke fra Agina  marina ja...husker ikke helt men tipper 5-10 km unna. Vi tok bussen inn flere kvelder, og det gikk kjapt :)

Var i Platanias i mai i år og der er ingen av delene. Kansje i Chania, men er et stykke unna da. (ca 15 min med taxi)

Jeg var der i fjor sommer/høst.  De har starbucks ja ;) det er vel den eneste "kjeden" jeg la merke til. Kjempefin plass. Vi bodde også i/på Agia Marina. Det ligger litt utenfor Chania. Men det går buss hvert kvarter eller noe sånt :) husker ikke helt men tror det var max 10 minutter med buss.

*lykkeligst* skrev:
Så ikke noe for 2 år siden. Men er litt nysgjerrig her nå. Hvorfor vil du vite det?

Har en sambo som er sær på mat her.. ;o) Han har spist noe gresk før..da vi var der for to år siden. Men han var lurte litt på om det var noe annet der som Mc`rn osv.. =)

Takk for svar dere =)
Regner med det blir en tur til Chania ja ;o)

Har vært der et par ganger, bodde i Agii Apostoli,(eller hva det heter) rett utenfor Chania. Syns det er kjempekoselig der=) Inne i Chania finns det en kinesisk restaurant som har kjempegod mat. Den ligger ikke nede ved havnen men litt lenger opp bak der...... Hvis han liker sånn mat da..? Men ellers serverer vel de fleste rastauranter vanlige pastaretter, biff retter med poteter,pommes,ris og saus. Må ikke være typiske greske retter selv om det er en gresk rastaurant.

Takk for tips =) Skal se hva vi finner..hehe

Back
Topp