Dollface Forumet er livet VIP 6 Nov 2007 #1 Skal lage bursdagskort til broren min - han blir 23 år! Noen som har en skisse eller lift å utfordre meg med? [:D]
Skal lage bursdagskort til broren min - han blir 23 år! Noen som har en skisse eller lift å utfordre meg med? [:D]
Dollface Forumet er livet VIP 6 Nov 2007 #3 Har lagret den, men var ikke akkurat det jeg så for meg.. [:D]
Å *ÅsLe* Gift med forumet 6 Nov 2007 #4 Hva med å prøve å lage et slik kort da??? Passer kanskje ikke til en på 23?? Men jeg synes de var så tøffe! (hentet fra glitter adventure)
Hva med å prøve å lage et slik kort da??? Passer kanskje ikke til en på 23?? Men jeg synes de var så tøffe! (hentet fra glitter adventure)
Dollface Forumet er livet VIP 6 Nov 2007 #5 tihi [:D] de var ganske kule egentlig, men nå har jeg en ide i hodet iallefall, så får vi se om det blir noe av den.. *suger i kortlaging om dagen*
tihi [:D] de var ganske kule egentlig, men nå har jeg en ide i hodet iallefall, så får vi se om det blir noe av den.. *suger i kortlaging om dagen*