Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg er så hekta på Chai Latte te (Dolce Gusto kapselmaskin), men lurer på om det er skadelig å drikke det? Noen som vet?
Jeg har bare hatt en eller to kopper siden jeg fant ut jeg var gravid, men har så lyst på en NÅ!
Var innom en kafebar for et par dager siden, å da kunne baristaen fortelle at chai te gjorde deg MER våken og MER energisk enn vanlig kaffe! Så mulig det ikke er så bra? Spurte ikke i forbindelse med graviditet, kom tilfeldigvis fram da vennina mi lo av meg da jeg bestillte kaffe og hun chai kl 21 på kvelden. Hun mente jeg ALDRI fikk sove den natten, det var da barristaen kom med infoen
Eneste jeg kan tenke på som ikke er så bra er koffein-mengden. En skal være veldig forsiktig med å drikke for mye koffein fordi det kan føre til abort. Jeg ville funnet ut hvor mye koffein den inneholder, for å se om den overstiger anbefalt mengde per døgn.