Chaba sin!

Chaba

Gift med forumet
Fra og med 1.1.13 så er det skjerpings. Etter en lang og tung høst har jeg mistet motivasjonen, og står på stedet hvil. Ikke har jeg trent noe særlig, også har jeg spist dårlig. :mad::(

Nå er det tilbake til treningssenteret, også er det på tide å skjerpe matinntaket. Når selv tannlegen påpeker at ting må skjerpes, så er det kanskje på tide.
Målet frem mot sommeren, er å komme inn i buksene som passet for 2 år siden. Da veide jeg 53 kilo. Jeg har klart det før, og SKAL klare det igjen. Det viktigste er å komme seg opp av sofaen og trene ihvertfall 2-3 dager i uken. Blir det mer, så får det være en bonus.

Faste treningsdager er: mandag og onsdag.

Vekten viser
4. Januar 2013: 60,7 kilo
11.januar 2013: 60,4 kilo

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
 
Starten på det nye året har ikke gått helt etter planen. Jeg er ligger syk på 6 dagen, med influensa. Håper det snart har tenkt å slippe taket. Jeg får ikke engang dusjet uten å ta småpauser. Er helt utslitt. Men med en gang jeg kjenner energien sniker seg på igjen så er jeg igang. Utrolig kjipt å være syk. Og synes bittelittegrann synd på meg selv. :(:oops::confused:

sent fra min telefon
 
Kjipt med sykdom. Har nettopp hatt treningspause selv pga bihulebetennelse. Men i dag håper jeg at jeg er god nok til å trene. Ønsker deg masse god bedring... klem ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum
 
Da er jeg igang. Er ganske frisk blitt, og har vært på en god skogstur med mann og barn idag. Var en ganske grei skogstur, med mye oppover, og jeg klatre å bli anpusten og svett på ryggen. Sikkert ikke som en treningsøkt. Men bedre enn å evt sitte inne og ikke gjøre noe. Ett lite mål er å bli mer aktiv i tiden fremover. Skal ut å gå med ei nabo jente nå kl 8 også. Blir godt!!!

sent fra min telefon
 
Nå er jeg igang med kostholdsendringen også. Jeg sliter med å få i meg frokost, så frokosten består av nutrilett shake. (bare for å få i meg noe) så har jeg laget med meg salat av rødkål, vanlig kål og gulrot. Er ikke glad i grønnsaker, så må starte ett sted. Også har jeg med husmann knekkebrød med gulost og ett med salami. Tar også med meg ett eple i tilfelle søthungeren skulle inntreffe. Senere i dag blir det kjøttkaker i brunsaus meg poteter og grønnsaker (brokkoli og gulrot) og til kvelds blir det enten yoghurt eller knekkebrød. Skal også opp og trene styrke i kveld. Deilig å føle at jeg er i gang!! Så håper jeg at jeg blir mindre kresen i matveien etterhvert! :p:confused::rolleyes:

sent fra min telefon
 
denne uka er jeg ikke veldig fornøyd med aktiviteten min. Jeg var så motivert, men noe skjedde da jeg begynte på skolen igjen. Men har ihvertfall gått noen turer, og det er mer enn jeg pleier, så jeg får bare ta meg selv i nakken å dra meg opp på trening. Jeg vet det er godt når jeg er igang! Så det er jo bare å komme seg opp dit!!!
Men har siste uken begynt å drikke mye mer vann en vanlig. Og det merker jeg er godt for kroppen. Spesielt for hodet! Er lettere å følge med på skolen og er mer våken! ;) så det kommer jeg til å fortsette med!!!:)
 
Back
Topp