Chaaria

sebastian

Flørter med forumet
Hei på deg!!

Vi jobba jo sammen på barneskolen på Valle!
Gravid, og med samme tremindato om jeg ikke husker feil??

Hadde vært spennende å høre hvordan d går med deg :)

Heia! [:)]

jo, huska dej godt ja [:)] begge termin 20. april ja [:)]
Her går alt bare bra igrunn.. plaga litt me vond rygg å slikt, men ellers alt bra [:)] me dej da?
Nærma sej snart no.. keisersnitt snart her i gården pga tidligere sykdom..
E du fortsatt i jobb?

20. april ja...men du får kanskje KS tidligere da?
Ej he akkurat gått ut i 80% sjukmeld. Jobba 1 dag i uka no, for å få gjort unna alt viktig papirarbeid.

Forma mi e også fin. Men e ganske hoven og oppblåst i kroppen. Typisk sånn jenteplager..
Når ej skulle ha Sebastian, hadde ej ingen plager. Men men...skal ikkje klage.

Håper ivertfall at bebusen vil ut litt før tida.....Begynne å bli utålmodig :)

Va d jente el gut du får?

okej, men d høres no bra ut [:)]
Blir ei lita jente visst nok [:)]
Va ikkje d jente du me skulle ha?

Er dere fra Valle begge to? D e ej å. Du med nick; Sebastian. Er du fra feltet oppforbi tanken eller tar e helt feil nå? Men du med nick; chaaria har e ikke peiling på hvem d kan være. E skal ha nr 2 i begynnelsen av april. E heter Marthe forresten,venninne med Kari Anne og Henriette.

spiremor82: Ej e fra skøye.. heite Carina 22 år og e førstegangsfødende.. gammel du e å kor på valle du bor da?
Sebastian: kjekt å få jente dinna gangen da [:)]

Spiremor82: e opprinnelig fra Glomset :) Hete som sagt Lene Therese og e 78-mod.
E du lillesøster til Frank? D må du jo være :)
Jeg jobber på Barneskolen på Valle da :)

Hei hei. Stemmer at e er lillesøstra hans ja.
chaaria: Bor i Arendal nå, men er jo en del hjemom på valle til tider da. Er 27 år, blir snart 28. Kanskje du vet hvem Terje som jobber på Tanken på valle er, han er lillebroren min.

okej.. ja, Terje veit ej ken e [:)] kjekt at her e fleire fra nærområde her [:)]

Ej e ikkje gravid, men dumpa borti dinna samtalen her plutselig. Morsomt å sjå så mange fra en plass her da [:D]

Back
Topp