Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tone_80
Man kan vel få litt ukontrollerte bløninga på Cerazette pga at den e østrogenfri (trur æ..). Virke som man enten blør my eller så blør man lite/ingenting..
Æ fikk aldri mensen før æ starta verken her gangen eller sist gang å bære starta på. Fikk ein liten blødning ei uke ætter starten, som sist, å har sia d ikke blødd. Starta vel på andre brette nu. Håpe æ slæpp blødninga heilt som tidliar![:)]
ORIGINAL: Ulla79
ORIGINAL: rodstilk
Det er helt vanlig med småblødninger, ja.
Selv har jeg gudskjelov ikke sett en eneste bloddråpe siden renselsen! Hurra! [:D]
samme her[:)]
ORIGINAL: pindus
Fikk også mens etter ca 2 uker på Cerazette, men etter å ha hatt småblødninger sammen hengende i 6 uker (med en dags opphold nå og da) sluttet jeg. [&:][:'(][:@] Får være måte på god prevansjon!!!!!!!![&:][8D]
ORIGINAL: pindus
Fikk også mens etter ca 2 uker på Cerazette, men etter å ha hatt småblødninger sammen hengende i 6 uker (med en dags opphold nå og da) sluttet jeg. [&:][:'(][:@] Får være måte på god prevansjon!!!!!!!![&:][8D]
ORIGINAL: FjerneErna
ORIGINAL: Ulla79
ORIGINAL: rodstilk
Det er helt vanlig med småblødninger, ja.
Selv har jeg gudskjelov ikke sett en eneste bloddråpe siden renselsen! Hurra! [:D]
samme her[:)]
Og her [:D]