Cerazette???

stjerna85

Forumet er livet
Begynte på Cerazette når jeg hadde mensen, har godt helt fint nå i 2 uker men i går blødde jeg litt.. Noen som har opplevd det samme??? At man blør litt sånn inneimellom??

Man kan vel få litt ukontrollerte bløninga på Cerazette pga at den e østrogenfri (trur æ..). Virke som man enten blør my eller så blør man lite/ingenting..

Æ fikk aldri mensen før æ starta verken her gangen eller sist gang å bære starta på. Fikk ein liten blødning ei uke ætter starten, som sist, å har sia d ikke blødd. Starta vel på andre brette nu. Håpe æ slæpp blødninga heilt som tidliar![:)]

ORIGINAL: Tone_80

Man kan vel få litt ukontrollerte bløninga på Cerazette pga at den e østrogenfri (trur æ..). Virke som man enten blør my eller så blør man lite/ingenting..

Æ fikk aldri mensen før æ starta verken her gangen eller sist gang å bære starta på. Fikk ein liten blødning ei uke ætter starten, som sist, å har sia d ikke blødd. Starta vel på andre brette nu. Håpe æ slæpp blødninga heilt som tidliar![:)]

Takk for svar[:)] Håper det bare var lite og ikke kommer igjen!!!!

kan si det sånn at jeg har mensen etter 2 uker med den pilla..går alltid 2 uker hver gang..litt slitsomt men da vet jeg at den virker..[:)]

Jeg hadde mesen i 8(!) uker da jeg begynte på den, besvimte hele tiden.
Var trett og uvel[&:]
Så det er mange ulike reaksjoner på den, jeg tålte den fint før jeg ble gravid, men nå måtte jeg slutte på den.

Kunne ha noe med ammingen å gjøre, så jeg prøver på nytt når jeg er ferdig å amme[:)]

Det er helt vanlig med småblødninger, ja.

Selv har jeg gudskjelov ikke sett en eneste bloddråpe siden renselsen! Hurra! [:D]

ORIGINAL: rodstilk

Selv har jeg gudskjelov ikke sett en eneste bloddråpe siden renselsen! Hurra! [:D]

samme her[:)]

ORIGINAL: Ulla79

Og her [:D]

ORIGINAL: pindus

Fikk også mens etter ca 2 uker på Cerazette, men etter å ha hatt småblødninger sammen hengende i 6 uker (med en dags opphold nå og da) sluttet jeg. [&:][:'(][:@] Får være måte på god prevansjon!!!!!!!![&:][8D]

Go å go prenvansjon.. Veit at flere som e blitt gravid på den [8D]

jupp!!! Måtte snakke til fastlegen min til slutt jeg for gik jo hele tiden rundt å trodde at det kunne være festeblødning :P hehe

MEn ja.. siden cerazette er minipillen så går du på "litt" hormoner hele tiden. Det er jo ingen stopp og "sukkeruke" så da er det vanlig at man blør litt innimellom..

men igjen da..

noen blør hele tiden med de, andre ikke i det hele tatt,.. jeg blør i noen få dager.. 2ganger allerede på dette brettet jeg er på nå

hei[:)] gikk på den som minipille etter fødselen og jeg blødde i 2mnd og da sluttet jeg med den.
men nå har jeg den som p stav og blødde etter 3 uker. blødde da i 15 dager. men min lege sa at jeg kunne få en sprøyte i låret som gjorde at man sluttet helt med blødninger. det kan jo være en løsning på problemet?
slitsom med små blødninger hele tiden..

ORIGINAL: pindus

Fikk også mens etter ca 2 uker på Cerazette, men etter å ha hatt småblødninger sammen hengende i 6 uker (med en dags opphold nå og da) sluttet jeg. [&:][:'(][:@] Får være måte på god prevansjon!!!!!!!![&:][8D]

Jeg blødde hele tida, og jeg tenkte det samme som deg - det får da være måte på til god prevansjon! Jeg hadde ivertfall IKKE lyst til å ha sex med stadige blødninger, såå da bare slutta jeg på de. Klarer oss fint med kondom til vi skal starte på prøvinga igjen! [8D]

ORIGINAL: FjerneErna

ORIGINAL: Ulla79

Og her [:D]

Her og! Godt det var flere av oss - jeg begynte nesten å bli litt skremt... [;)]

før jeg ble gravid blødde jeg i to uker da jeg starta på de pillene, så blødde jeg ikke mer.. nå blødde jeg i flere mnd når jeg starta på dem, og blør fortsatt litt enda innimellom [:'(]

Back
Topp