Cerazette

Lisee

Elsker forumet
Noen som går på disse? (minipiller)
Jeg fikk resept på de i går, men vet ikke helt om jeg skal begynne på de. Hører det er mange som er misfornøyd og blør mye av de. [&:]
Jeg har ikke tålt minipiller tidligere, så da er jeg redd jeg ikke tåler disse heller.
Hva bruker dere som ikke går på piller?[:)]

jeg går på cerazette, begynte på mandag så har ikke fått noe bivirkninger enda, men de kommer vel ikke før d har gått en uke eller noe?! [8|] jeg vurderer også brikken i armen... eller p-sprøyte.. kan man sette den selv egentlig?? eller må mann til helse stasjon eller noe for å få satt den?? [8|]hmmm er vel enklest med brikke i armen, da er d en mindre ting å tenke på[;)]

Eg har gått på dei i en måned allerede. Har den siste tida hatt mykje vondt i hodet... trur det er pga av dei. Sidan eg har slutta å amme, så vurderer eg å gå tilbake til dei p-pillene eg brukte før eg vart gravid (trionetta). Har hatt mensen 1 gang etter at eg begynte på cerazette. Viss det er sånn at den kjem i hytt og pine vurderer eg iallefall å bytte tilbake til p-pille, for det er litt greitt å vite kortid den kjem ja!

Skal jeg være ærlig,så er det noen forbanna møkka piller. hatt mensen i 2 mnd nå,og ser ike ut til at det skal gi seg med det første.
så vil jeg ikke annbefalle i det heletatt!!!!
Dårlig humør og eser ut i vekt...nei,finner ikke mye positivt i de pillene gitt

ORIGINAL: GoUngen min Jonathan

Jeg går på p-pill Trionetta.

Var de jeg gikk på da jeg ble gravid det.......[;)]

Jeg går på minipiller, men de heter conludag. Har ikke merket noen bivirkninger i det hele tatt bortsett fra at mensen er borte.. Den kom igjen en gang før jeg begynte på de, men nå har jeg ikke sett den på over to måneder.

Kan du ikke bytte til de da og prøve?

Disse bruker jeg også, og ikke merket noe til noen bivirkninger, så så langt fornøyd. Har hatt en blødning, men om det kom av pillestart eller om det var tr som kom vet jeg ikke.

Jeg går på de, og det begynner å bli system på blødningene. I begynnelsen blødde jeg hver 14 dag. Ammer ikke lenger, så jeg vurdere å gå tilbake til p-plastere som jeg brukte før. Da måtte jeg bare huske å bytte en gang i uken.... tror jeg har nesten glemt p-pillen 8-10 ganger. Heldigvis er det 12 timer å gå på i forhold til å ta den.....

Back
Topp