Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Linn Renathe
æ har ikke fått tilbake mensen sånn orntli enda.. trur æ da.. men æ har hatt nånn småblødninga når æ har gått over te nytt brett.. men d e jo helt normalt da[;)]
ORIGINAL: Pijah
man kan begynne med en gang, men vær obs på at du kan småblø i opptil tre måneder som innkjøringsproblemer... jeg fikk mensen et par dager etter at jeg begynte på første brettet, og så småblødninger hver dag, frem til jeg startet på nytt brett. Da fikk jeg mensen igjen... Skal holde ut en måned til og sjekke, men så er det slutt hvis jeg ikke slutter å blø...
ORIGINAL: Jm84
ORIGINAL: Pijah
man kan begynne med en gang, men vær obs på at du kan småblø i opptil tre måneder som innkjøringsproblemer... jeg fikk mensen et par dager etter at jeg begynte på første brettet, og så småblødninger hver dag, frem til jeg startet på nytt brett. Da fikk jeg mensen igjen... Skal holde ut en måned til og sjekke, men så er det slutt hvis jeg ikke slutter å blø...
nei du tuller...[:'(]fristende å ik begynne i da heile tatt då[:'(]Men trur ik eg tør å la vær..hihi...[8|]