Cerazette....???

Marie__

Gift med forumet
Idag har eg hentet meg cerazette pillene....men korti kan eg begynne på de?noen som veit?har jo ik fått mensen tilbake enda..(fullammer).....[8|][8|]

når æ begynte på cerazette fikk æ beskjed fra jordmora om å bare begynne når d passa mæ [:D] (hadd ikke fått tilbake mensen æ heller)

ORIGINAL: Linn Renathe

når æ begynte på cerazette fikk æ beskjed fra jordmora om å bare begynne når d passa mæ [:D] (hadd ikke fått tilbake mensen æ heller)

hmm..ok...men fekk du mensen etter 1 mnd da eller??korleis funker d egentlig??[8|]

æ har ikke fått tilbake mensen sånn orntli enda.. trur æ da.. men æ har hatt nånn småblødninga når æ har gått over te nytt brett.. men d e jo helt normalt da[;)]

ORIGINAL: Linn Renathe

æ har ikke fått tilbake mensen sånn orntli enda.. trur æ da.. men æ har hatt nånn småblødninga når æ har gått over te nytt brett.. men d e jo helt normalt da[;)]

ok..veit du om du kan utsette mensen med de??husker eg kunne det før med trionette...(litt greit å kunne gjøre då,visst eg skal noke spes.)[:D]

Har en resept liggende her jeg også.. Men vil liksom ikke begynne på de. For det første er jeg elendig på å huske å ta til rett tid, og for det andre blir jeg et troll..

Var de dyre?

hmm.. [8|]*leser pakningsvedlegget* sånn som æ forstår det så ska man ikke ha sånn orntli mensblødning mellom brettan, sia man går rett på nytt brett når det e tomt! står i vedlegget: "Når en pakke er tom må du begynne på en ny pakke cerazette den neste dagen - altså uten avbrudd og uten å vente på en blødning."

179kr trur eg det var.....husker ik heilt...3 brett i pakken..så er jo egentlig ik billige da[8|]

man kan begynne med en gang, men vær obs på at du kan småblø i opptil tre måneder som innkjøringsproblemer... jeg fikk mensen et par dager etter at jeg begynte på første brettet, og så småblødninger hver dag, frem til jeg startet på nytt brett. Da fikk jeg mensen igjen... Skal holde ut en måned til og sjekke, men så er det slutt hvis jeg ikke slutter å blø...

ORIGINAL: Pijah

man kan begynne med en gang, men vær obs på at du kan småblø i opptil tre måneder som innkjøringsproblemer... jeg fikk mensen et par dager etter at jeg begynte på første brettet, og så småblødninger hver dag, frem til jeg startet på nytt brett. Da fikk jeg mensen igjen... Skal holde ut en måned til og sjekke, men så er det slutt hvis jeg ikke slutter å blø...

nei du tuller...[:'(]fristende å ik begynne i da heile tatt då[:'(]Men trur ik eg tør å la vær..hihi...[8|]

ORIGINAL: Jm84

ORIGINAL: Pijah

nei du tuller...[:'(]fristende å ik begynne i da heile tatt då[:'(]Men trur ik eg tør å la vær..hihi...[8|]

Legen lovet meg nesten at hvis jeg holdt ut en måned til, så kom alt til å bli så mye bedre.. Så vi får se..

Back
Topp