Cerazette

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Bruker man å få blødningsforstyrrelser med den?
Begynte da jeg fikk sist mens (første mens etter fødsel). Nå 12 dager etter mens så får jeg jammen meg mens igjen?? I tillegg har jeg vært hormontroll så nå ble jeg sint, sluttet og ringte legen for å få satt inn kobberspiral :P

Jeg hadde blødninger nesten konstant men man skal helst bruke de i tre mnd først da, da kan ting nemlig ha stabilisert seg (selvom det ikke gjøren det her)

De første 3 mnd jeg brukte de blødde jeg når som helst, i flere dager, noen ganger bare dråper. Etter 3 mnd så jeg ikke noe til mensen eller småblødninger. Sluttet etter 6 mnd og tok over 8 mnd etter det igjen før hu tanta gadd å besøke meg igjen :p

Jeg hadde blødninger nesten konstant men man skal helst bruke de i tre mnd først da, da kan ting nemlig ha stabilisert seg (selvom det ikke gjøren det her)

Jeg kom på at jeg hadde blødningsforstyrrelser sist også, da jeg fikk det nå :P og da brukte jeg de over 3 mnd´er :P så nå gidder jeg ikke. Tåler ikke hormoner heller så :P

Jeg kom på at jeg hadde blødningsforstyrrelser sist også, da jeg fikk det nå :P og da brukte jeg de over 3 mnd´er :P så nå gidder jeg ikke. Tåler ikke hormoner heller så :P
Da er det like greit med noe annet ja :)
Har pleid å bruke p ring istedenfor, føler den har hatt minst bivirkninger :)

Da er det like greit med noe annet ja :)
Har pleid å bruke p ring istedenfor, føler den har hatt minst bivirkninger :)

har forsøkt p ring også... ble like hormontroll av det også!! ;)
Vurderte hormonspiral men er redd jeg reagerer på hormonene på det også - og da er det kjipt å bruke så mye penger for så å måtte ta ut! Har hatt kobberspiral tidligere, så satser på at det fungerer denne gangen også ;)

Jeg begynte på de 3måneder etter fødsel og har brukt de i litt over 3måneder nå, men fortsatt ikke hatt noe blødning.

Her fikk jeg bare menstruasjon 4-5 ganger i året på de der.. Skikkelig uregelmessig :o

Hater virkelig de pillene :( ble hormonell og gal av de sist jeg brukte de pluss at jeg aldri kunne vite når neste mens kom... Nå mens jeg ammer var det visst de eller spiralmifølhe legen :( da spørs det vel om vi bare dropper hele greia...

Back
Topp