Cerazette

Miz-M

Nurse ;)
Oktobermirakler 2013
Noen som har reagert på denne?? Ble uvel/kvalm og svimmel sist jeg prøvde den ettersvangerskapetmed storebror. Tenkte å prøve igjen å er søren meg samme greia nå. Må vel vurdere annen form for prevensjon. Hvilken bruker du?? Ammer så må være noe som går overens med dette :)

Jeg har startet på cerazette nå for noen uker siden. Ikke merket noe enda, men er jo tidlig fremdeles :) Har hørt om så mange som har hatt problemer med disse, så forventningene mine er ikke så høye :( men noe må jeg jo ha, så gir de et forsøk.

Men hva ned p-plaster eller nuvaring ? Hvis du ikke vil ha spiraler eller andre p-piller

Ja, må nok bare finne en annen løsning. For disse vil jeg ikke ta ;) Får jo flashback til svangerskapsplager :p

Har gått på cerazette siden første fødsel, og ikke hatt noen plager med den heldigvis. alternativet hadde kanskje vært kobberspiral, men den er litt vell "varig" for min del, ønsker ikke å måtte dra til legen for å fjerne spiral for å kunne få neste barn..
Jeg skal ikke ha for mye hormoner pga diabetesen ;)

Jeg har vært hos legen i dag, og jeg skal bruke denne jeg også;)
Håpe den er ok da:confused::)

Har gått på Cerazette en ukes tid nå, og ikke merket noe... Men, kanskje lurt å undersøke ifht alternativ prevensjon siden du blir uvel... :(

Veldig mange bivirkninger av ppiller/minipiller gir seg etter ca en pakke (3 mnd). Om det er få alterntativer igjen ville jeg ha forsøkt i 3 mnd, og heller byttet da.

(jeg satte inn kobberspiral selvom jeg visste det var ca 6 mnd til jeg skulle begynne å prøve, ser ikke på den som nødvendigvis "varig" :) )

Ble sinna å mist all lyst av de... hoppa av å på et par ganger så merka veeldug forskjell uten..:/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Merker det er lenge side jeg starta opp med noe slik, haha...ble plutselig usikker på hele greiene:p:oops:Kan jeg bare begynne på 1 pille i morgen liksom? Eller vente på mensen og styr...hahah:rolleyes::rolleyes::rolleyes::oops::oops::oops:
Og ja, leste pakningsvedlegget;) Skjønner fortsatt ikke, er muligens for trøtt nå:P

Back
Topp