Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ToSmå2010
Etter fødsel så kan du vel bare begynne tror jeg.. Men det står forklart i bruksanvisningen.
Min erfaring med de, var at jeg blødde 3 mnd i strekk da gadd jeg ikke bruke de mer[:-]
ORIGINAL: linnt
jeg begynte på de etter 6 ukers kontrollen etter fødselen. jeg hadde ikke fått mensen, og tror det er som med vanlige p-piller, at de er sikre etter 7 dagers bruk..
jeg er ihvertfall kjempefornøyd. har ikke hatt en eneste blødning eller noe form for smerte. mensen har totalt uteblitt. jeg kunne virkelig ha tenkt meg å fortsatt på disse, men lillemann har sluttet helt med pupp, og da tørr jeg ikke lenger. trenger noe med mer hormoner i!!![:D]
ORIGINAL: BUtterfly86
ORIGINAL: lisi86
ORIGINAL: linnt
jeg begynte på de etter 6 ukers kontrollen etter fødselen. jeg hadde ikke fått mensen, og tror det er som med vanlige p-piller, at de er sikre etter 7 dagers bruk..
jeg er ihvertfall kjempefornøyd. har ikke hatt en eneste blødning eller noe form for smerte. mensen har totalt uteblitt. jeg kunne virkelig ha tenkt meg å fortsatt på disse, men lillemann har sluttet helt med pupp, og da tørr jeg ikke lenger. trenger noe med mer hormoner i!!![:D]
Sign :)
Samme her [:)] Men for meg blir det altfor usikkert og ikke ha noen blødning what so ever, så jeg bytta til noen andre. Merker ivertfall om en blir gravid med disse andre [8D] hehe