Cerazette

Ametyst83

2005♡2011♡2023
Tilgangsansvarlig
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Fastelavnsbollene 2026
Noen som har erfaring med dem? Kan jeg begynne selv om jeg ikke har fått mensen? Er dem sikre fra første pille?

Etter fødsel så kan du vel bare begynne tror jeg.. Men det står forklart i bruksanvisningen.

Min erfaring med de, var at jeg blødde 3 mnd i strekk da gadd jeg ikke bruke de mer[:-]

Jeg begynte på dem før jeg hadde fått mensen ja. Før jeg kutta ut og ble gravid funka de supert.. blødde endel i starten, men etter det hadde jeg ikke mensen mer. Så deilig!! [:)]Men når jeg begynte etter å ha fått barn, så hadde jeg vondt/øm i puppa og underliv etc... og jeg blødde mye, så jeg kutta ut. Men som sagt digga jeg de før jeg ble gravid.

Tror vel du må vente noen piller før du er sikker.. husker ikke helt men antar det!

jeg begynte på de etter 6 ukers kontrollen etter fødselen. jeg hadde ikke fått mensen, og tror det er som med vanlige p-piller, at de er sikre etter 7 dagers bruk..

jeg er ihvertfall kjempefornøyd. har ikke hatt en eneste blødning eller noe form for smerte. mensen har totalt uteblitt. jeg kunne virkelig ha tenkt meg å fortsatt på disse, men lillemann har sluttet helt med pupp, og da tørr jeg ikke lenger. trenger noe med mer hormoner i!!![:D]

Jeg er også fornøyd, har gått på dem siden 6-ukers kontrollen, ingen bivirkninger så langt! :)

ORIGINAL: ToSmå2010

Etter fødsel så kan du vel bare begynne tror jeg.. Men det står forklart i bruksanvisningen.

Min erfaring med de, var at jeg blødde 3 mnd i strekk da gadd jeg ikke bruke de mer[:-]

Bare at jeg ikke gadd mer etter 1 mnd [8D] [:'(]

1 gangen jeg prøvde bare blødde jeg...
2 gangen fikk jeg baby gitt [:D]

hadde nesten ingen bivirkninger bortsett fra at jeg ble gravid to ganger selv om jeg tok pillene på samme tidspunkt hver dag og aldri glemte dem.

Begynner du første dag i mens, så er de sikre fra dag en - tror jeg. Begynner du utenfor mens, så må du vente én uke før de er sikre. Iallfall det jeg fikk beskjed om da jeg gikk på de [:)]

De funket greit noen måneder. Ingen plager eller noe, men... jeg ble gravid da [8D]

ORIGINAL: linnt

jeg begynte på de etter 6 ukers kontrollen etter fødselen. jeg hadde ikke fått mensen, og tror det er som med vanlige p-piller, at de er sikre etter 7 dagers bruk..

jeg er ihvertfall kjempefornøyd. har ikke hatt en eneste blødning eller noe form for smerte. mensen har totalt uteblitt.
jeg kunne virkelig ha tenkt meg å fortsatt på disse, men lillemann har sluttet helt med pupp, og da tørr jeg ikke lenger. trenger noe med mer hormoner i!!![:D]

Sign :)

ORIGINAL: BUtterfly86

ORIGINAL: lisi86

ORIGINAL: linnt

jeg er ihvertfall kjempefornøyd. har ikke hatt en eneste blødning eller noe form for smerte. mensen har totalt uteblitt.
jeg kunne virkelig ha tenkt meg å fortsatt på disse, men lillemann har sluttet helt med pupp, og da tørr jeg ikke lenger. trenger noe med mer hormoner i!!![:D]

Sign :)

Samme her [:)] Men for meg blir det altfor usikkert og ikke ha noen blødning what so ever, så jeg bytta til noen andre. Merker ivertfall om en blir gravid med disse andre [8D] hehe

Åssen merker du det da?

ORIGINAL: BUtterfly86

Når blødningen kommer til nesten fast dag hver måned, så er det jo noe galt når den ikke kommer... [8D] [:)]

så klart [8D]

ORIGINAL: *Moråse*

Jeg er også fornøyd, har gått på dem siden 6-ukers kontrollen, ingen bivirkninger så langt! :)

Mine bivirkninger kom etter 6 mnd.. Da blødde jeg konstant i over 2 mnd, så jeg slutta kjapt..

hadde ingen problemer med blødninger og fikk heller ikke kviser.
men jeg la på meg MASSE når jeg begynte med de...

Back
Topp