Cerazette

Lille_84

Glad i forumet
Nå har jeg gått på denne drittpillen i 2 mnd, og jeg blør konstant. Jeg blør gjerne i 2 mnd i strekk, har så en pause på et par dager, også er det påen igjen! Jeg er så lei!!!! Noen andre som har prøvd denne? Roer det seg ned? Jeg har snart ikke tålmodighet til å gå på den lenger....

Jeg gikk på den før jeg fikk baby, og jeg hadde ikke mensen på ett år...
Og når jeg slutta på den tok det et halvt år før den var tilbake til normalen igjen!
Jeg ville ikke gå på den igjen, så fikk et annet merke denne gangen.
Vet om folk som ikke greide å gå på den mer enn et par uker også, for den gav de sånne humørsvingninger som de aldri hadde opplevd makan til!

Jeg bruker den,og brukte den også etter forrige sv.skap..har ikke hatt noen problemer. Mensen har jeg ikke fått igjen enda, og sist jeg brukte den så hadde jeg mensen som normalt! [:)]

ORIGINAL: Lille_84

Nå har jeg gått på denne drittpillen i 2 mnd, og jeg blør konstant. Jeg blør gjerne i 2 mnd i strekk, har så en pause på et par dager, også er det påen igjen! Jeg er så lei!!!! Noen andre som har prøvd denne? Roer det seg ned? Jeg har snart ikke tålmodighet til å gå på den lenger....

Jeg blødde jeg også, så har sluttet...

Jeg begynte på den etter snuppa, men etter 3 mnd med bødninger gadd jeg ikke mer. Men det funket jo som prevansjon siden vi aldri kunne ha sex da.... Hehe.... [8D]

nei, men jeg har hormonspiral, tok den for 3 mnd siden, å jegh har blødd så si i 3 mnd[:@][:@] trodde man skulle miste/få mindre mens av den j, men nei da[8D] så vurderer å ta den ut ass... noen som har erfaring med den ??

Hmmm...kan kanskje forklare mine plutselige sinneutbrudd det da [8|] Lurer på om jeg bare skal kutte den ut. Jeg ammer så har ikke så mange alternativer. Prøvde kobberspiral, men det var [:'(] fra ende til annen. Da må vi bare bruke kondom da, frem til jeg slutter å amme. Er bedre det enn å ikke ha sex i det hele tatt. [8D] Jeg hadde virkelig håpet at disse skulle funke, siden jeg har så mye problemer med p-piller.

ORIGINAL: Mavir

Jeg begynte på den etter snuppa, men etter 3 mnd med bødninger gadd jeg ikke mer. Men det funket jo som prevansjon siden vi aldri kunne ha sex da.... Hehe.... [8D]

Haha, det samme tenker jeg [8D]

Jeg gikk på den sist. Og blødde vel nesten 3 mnd. Og holdt på å gi opp. Men det gav seg litt.. Men når jeg så fikk mensen så var det i 10-14 dager. Så var pyyyyyton. Jeg var en tikkende bombe, og eksploderte av ingenting. Og sexlysten ble helt borte, så var noe drit. God prevensjon var det jo. Men det tok jo knekken på sexlivet ja.. Hehe[8D] Så jeg sluttet, og alt ble bra igjen. Denne gangen har jeg ikke giddet å tenke tanken på cerazette en gang. Jeg begynner på vanlig p-pille snart tenker jeg. Siden lillegutt driter i puppen, og nekter plent å amme.

jeg gikk på den før jeg ble gravid. Veeldig ustabil syklus og kunne få mensen sånn hver 3. -4. mnd.Ble en del tester for å si d sånn. Syklusen var helt på jordet etter jeg slutta og det tok ca et år (eller var det 2..?) før spira satt. Er usikker på om det var pillen eller d at eg manglet folyre/B-vit som gjorde det for jeg ble gravid en mnd +14 d etter jeg begynte på vitamintilskudd.

Går på cerazette nå men om syklusen blir klusje- så er det kondom! Fikk tanta tilbake på 2 mnd dagen til småtten og var som en klokke i 3 mnd før jeg begynte på pillen...spent på hvordan det utvikler seg. sist mnd gikk jeg og småblødde i sikker 14d så kommer ikke tanta i løpet av neste uka så kastes den eska...!

jeg gikk på den før jeg ble gravid å får meg var den suuper.. fikk null mensensperter å blødde bare en gang i måneden i 2-3 dager :D begynte just på den får en uke siden så kan ikke si jeg vet om jeg er fornøyd denne ganga :P men vet om mange som er fornøyd å missfornøyd.. virkerjo forskjelligpå alle :P

jeg ble også gradiv på den da MEN noe jeg aldri viste var at når en går på antibiotika å den så blir 1 av 1000 grvide å her er jeg en av 1000 :P

Back
Topp