cerazette, slutte eller ei?

*JanuarSpire2013*

Gift med forumet
har nå gått på den pilla i 4 mnd og sexlysta har vært BORTE! Hormonene fra helvete har kommet til de grader.
har "glemt" å ta pilla i 4 dager og i går var je så SINNSYKT KLAR for sambo[:D][:D] vi og det var fantastisk. for følt at bade je og kroppen min virkelig var med på det
nå vurderer je å slutte på pilla, men vil jo ikke bli gravid og tåler ikke kondom, vet dere om det er no annet je kan bruke da je ammer? ville dere slutta på pille "bare" pga sexlysta? har de siste 4 mnd hatt sex, men je har ikke "vært med" og det har bare blitt rart.. jaja, rotete innlegg, men håper dere skjønner hva je mener [:-]

Jeg har heller ingen lyst; kanskje det er pilla? går på samme......Men hva er alternativet når man fullammer liksom?må jo ha prev, og gummi er utelukket[;)]

jeg gikk på de... og har sluttet..
Humøret var ræva, sexlyst - hva var det ? ...

Så nå er det kondom ... ikke fordi det er så kult men HELLER DET!!!

Så jeg hadde sluttet.,. =)

ORIGINAL: #Åsen#

jeg gikk på de... og har sluttet..
Humøret var ræva, sexlyst - hva var det ? ...

Så nå er det kondom ... ikke fordi det er så kult men HELLER DET!!!

Så jeg hadde sluttet.,. =)

Jeg også =)
det er jo latexfrie kondomer også vis det er det du reagerer på =)

Hadde slutta.
Kobberspiral, spesialkondomer eller lign.

Ja! Jeg mista også lysten helt! Så jeg har også sluttet på pilla nå. Har såvidt begynt å komme tilbake, men hjelper jo ikke det når jeg ikke har prevansjon... [&:]

jeg har slutta på de , for å se om sex lysten kom tilbake... men kan ikek si det er blitt no særlig bedre...[:(]

tenker at den nærheten jeg får av snuppa at kvoten min blir fylt opp der på en måte...

men det er vel bare å komme igang så komemr vel lysten.. [;)]

jeg hadde nok sluttet. Vet ikke hva du kan bruke jeg, vi bare hopper av i svingen for jeg vil ikke på noe prev. [8D]

Da hadde jeg prøvd minipillen Conludag.

ORIGINAL: sebby

Jeg har heller ingen lyst; kanskje det er pilla? går på samme......Men hva er alternativet når man fullammer liksom?må jo ha prev, og gummi er utelukket[;)]

enig!

Jeg har Mirena hormonspiral, som funker fint ved amming. Sexlysten er det ikek noe å si på + at mensen min er forsvunnet(den minker drastisk eller forsvinner).
Om sexlysten din sklyldes pilla eller andre ting er jo ikek lett å si, men spiral er lettvint(slipper glemme) og skal visst ikek innvirke ang masse hormoner, og så det med mensen er en stor plussfaktor for meg altså.

Jeg har hatt det på samme måten, og gikk derfor til legen for et par dager siden og fikk resept på en annen minipille.

jeg har ikke så mye sexlyst selv om jeg ikke går på noe jeg. Kommer vell av at jeg er veldig sliten når kvelden kommer...så vi fant et alternativ; sex på dagen [;)]

Ellers finnes det jo en p-ring. Du kan jo høre med legen om det er et alternativ. Gikk på det en stund og funket i grunn veldig bra. Du setter den inn i skjeden og bytter etter 14 dager (om jeg husker rett).

Back
Topp