Cerazette og blødninger

Momofmany

Forumet er livet
Har hatt småblødninger i snart to uker, har andre opplevd det på cerazette?

<3 4 skjønne små på fem år <3

Har gått på den i snart 5mnd nå og ja, har (små)blødd ca. annenhver uke etter start!! Utrolig irriterende, kan blø i alt fra 3-8/9 dager med mellomrom på så vidt en uke før det starter igjen.

Måtte slutte nå på grunn av det:/

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Måtte slutte på de etter å ha småblødd mer eller mindre i 8mnd..Utrolig irriterende..

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Jepp. Jeg prøvde de en mnd i fjor sommer, og blødde hver dag... Så da gadd jeg ikke mer..

Men de sier jo at man kan oppleve dette de første 3-6 mnd, og at det da vil endre seg hvis man holder ut...

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Måtte slutte på de etter å ha småblødd mer eller mindre i 8mnd..Utrolig irriterende..

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Samme her!

sluttet pga blødninger!
var nesten mensen blødninger i over en mnd

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Jeg brukte fra 6 mnds kontroll til jeg sluttet med amming ved ettårsalder. Blødningene startet etter ca 8 mnd og forsvant ikke før jeg byttet piller.

Jeg sluttet med de pga blødninger. Hadde det i ca 14-16 dager, så hadde jeg ingen blødninger på 2-3 dager også var det samme runda igjen. Sånn gikk det hele tiden, så jeg gav opp !

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg hadde små blødninger i to eller tre måneder, så var det ingen mensen i de årene jeg brukte cerazette :) jeg reagerte kraftig på hormonene i andre p-piller, cerazette er de beste jeg har hatt!

For meg hjalp det å ta pillen til samme tid hver dag

--------------------------
Taster fra appen

Jeg brukte disse fra snuppa var 6uker - 16mnd, og blødde hele tiden! Var så godt å begynne på andre piller :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har gått på Cerazette i rundt 2 år, og bare hatt småblødninger som har vart et par dager, men det har plutselig endret seg. Nå har jeg hatt småblødninger i et par uker. Ikke nok til å bruke bind, men nok til at jeg må bruke truseinnlegg.

Sluttet på cerazette pga mensen lignende blødninger hele tiden.

Telefontasting
Gutt12, håper på en spire i løpet av 2015

Veit venninna mi sleit veldig med dem og måtte slutte pga blødninger all the time:(

Har brukt cerazette i alle år.. Og hadde p-stav i 3 år, og var fornøyd med det..
Ja, er mye småblødninger i starten, men her går det over etter ca 1/2 år.. Da går det laaang tid mellom blødningene.. Hjelper å ta de til samme tid hver dag.. Jeg har andre verre bivirkninger på vanlig p-pille som depresjon og vektøkning, så for meg er valget lett..!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Gikk på de i 3 mnd. Småblødninger annenhver dag. Bytta merke pga det :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Gikk på de i over 6år - ikke en dråpe blod fra jeg tok første pille. Ikke etter heller, ble gravid under 2uker etter keg tok siste pille :o

♡02.03.2015♡

Back
Topp