Cerazette og blødninger...

Det kan godt hende.. Når jeg tenker tilbake så husker jeg at jeg tok den engang en time senere derfor ble jeg gravid.. Men ellers funker de..


Lillegutt 08.06.12 ❤
hmmmmm.... Men på cerazette står det en sånn tolv-timers grense man må ta dem innenfor, så jeg har tenkt at det går bra selv om det ikke er på minuttet.... Og det her minner meg på at jeg er en time for sent ute med å ta allerede.... Får gå og ta pilla mi ;)
 
hmmmmm.... Men på cerazette står det en sånn tolv-timers grense man må ta dem innenfor, så jeg har tenkt at det går bra selv om det ikke er på minuttet.... Og det her minner meg på at jeg er en time for sent ute med å ta allerede.... Får gå og ta pilla mi ;)
Hehe, hvis du er så sløv så anbefaler jeg ikke conludag også ;) du kan bli fort gravid med den ;)


Lillegutt 08.06.12 ❤
 
Hehe, hvis du er så sløv så anbefaler jeg ikke conludag også ;) du kan bli fort gravid med den ;)


Lillegutt 08.06.12 ❤
Nei da er vel ikke den noe for meg ;)

jeg er nok så sløv fordi det er så uvant for meg å ta piller. Har ikke tatt p-piller siden jeg slutta i april 2008 før vi skulle prøve på storebror. Så er nok vanen...
 
Jeg skal på sykehuset på mandag :) er veldig spent på når jeg har termin og om det er jente/gutt.. Jeg ønsker meg dn jente nå, men uansett håper jeg bare at bayen er frisk så :)


Lillegutt 08.06.12 ❤
Ja det blir spennende :)
Jeg er sikkert like spent som deg ;)
Oppdater da, så skal jeg prøve å få lest selv om vi reiser på ferie da ;)

Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥
 
Jo har tenkt tanken. Men liker ikke tanken på å ha folk oppi der :eek:

Men har også tenkt på p-stav. Den skal visst under huden på armen og kan sitte 3-5 år. Men kan sikkert ikke brukes ved amming.
Har hatt p-stav og kan ikke anbefale den! Men når du er ferdig med å amme vil jeg virkelig anbefale nuvaring (p-ring) har ikke noe bivirkninger og den er rett og slett fantastisk!
 
Har hatt p-stav og kan ikke anbefale den! Men når du er ferdig med å amme vil jeg virkelig anbefale nuvaring (p-ring) har ikke noe bivirkninger og den er rett og slett fantastisk!
Hva var problemet med den?
Jeg får ta en legetur til etterhvert, så får vi se hva han også sier.
Hva er nuvaring?

Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥
 
Hva var problemet med den?
Jeg får ta en legetur til etterhvert, så får vi se hva han også sier.
Hva er nuvaring?

Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥
Blødde hele tiden i 3 mnd, gikk skikkelig opp i vekt og ble et hormonmonster
 
Ei god venninne av meg har P stav. Hun er kjempe fornøgd! Har bare en kjempe liten blødning ved forventet mens,og merker ingenting hormonelt på kroppen. Men dette er jo så forskjellig fra person til person :)
Har ikke vurdert snipp snapp da?
 
Hadde eet sånn med zezarette jeg også. Har nå byttet - men ammer ikke!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp