Cerazette minipiller

Brud2013

Gift med forumet
Bruker dem,
men har nå blødd i over 1,5 uker.[:'(]

Noen som vet hvor lenge det er vanlig å blø når man bruker disse?
Og hvor ofte?

vet ikke... men jeg har gått på dem kanskje 4 mnd og ikke blødd noe[:)]

Jeg sluttet med de for en uke siden. Da hadde jeg blødd siden midten av september. Nei forresten hadde vel noen dager uten.. rundt 14 dager spredd her og der..

[:'(]

Lykke til[:)]

Veldig forskjellig altså...

Begynte på dem fordi jeg amma, men nå gjør jeg ikke det lengre.(Har ikke mere mjølk)[:'(]

Men hVA ANNBEFALER DERE Å BRUKE AV P-PILLER DA?

jeg går på Synfase nå, veldig kvalm og trøtt fra jeg begynte med de.. Hvis det har noe med pillene å gjøre da.

Hadde anbefalt trionetta men de er jo ute av produksjon.

Hva brukte du før? (hvis du brukte noe..)

Brukte trionetta, men sluttet med de fordi jeg fikk migrene.
men brukte de i 4,5 år før jeg fikk migrene da.
Men etter jeg slutta med de,

har jeg ikke hatt migrene.(BANK I BORDET!§!!!!!!!!!!!!!)

hAR HØRT POSITIVE TING OM jASMIN? DA SÅ JEG FÅR SJÅ, MEN ER ÅPEN FOR Å HØRE OM ANDRE!(OPS...CAPS LOCK)

ORIGINAL: *Kamilah*

Guri så søt gutten din er, Jenta-83! Så nusselig[:)] (måtte bare si det)

Tusen takk for det!!![:D]

Hvis det er gutten din som er på bildet i avataren din, så er han utrolig grom![;)]

Okay.
Ettersom jeg full amma da jeg begynte med dem, så hadde ikke jeg fått igjen mensen.
men hvis dette er tillfelle, så går det ikke lenge før jeg bytter til no anna!!!!

ORIGINAL: Jenta-83

Brukte trionetta, men sluttet med de fordi jeg fikk migrene.
men brukte de i 4,5 år før jeg fikk migrene da.
Men etter jeg slutta med de,

har jeg ikke hatt migrene.(BANK I BORDET!§!!!!!!!!!!!!!)

hAR HØRT POSITIVE TING OM jASMIN? DA SÅ JEG FÅR SJÅ, MEN ER ÅPEN FOR Å HØRE OM ANDRE!(OPS...CAPS LOCK)

Hadde mye migrene med trionetta jeg også faktisk.. hm ja nei tror jeg skal høre med legen min om andre piller. Lurer på om ei venninne skrøyt sånn av noe som heter Lonette Elle eller noe sånn.. Hm ble i tvil[:)]

Jepp eg godgutten min i avataren.[:D] 

Jeg brukte også cerazette og blødde i hytt og pine.. Guri, for en sjønn liten gutt du har[:)]

Back
Topp