cerazette mini-piller

mamman til Alina

Glad i forumet
er det noen av dere som har erfaring med denne mini-pillen??
jeg glemmer ofte å ta den til samme klokkeslett,dvs det går ofte 30minutter over tiden...-mister de sin funksjon da??

har noen av dere vært plaget med noe bivirkninger som humørforstyrrelser,vektøkning osv?

Er ikke en mini-pille, men en P-pille...

har noen av dere vært plaget med noe bivirkninger som humørforstyrrelser,vektøkning osv?

hadde ikke annet en bivirkninger av den, mensen 3 uker i mnd,masse utflod den mensenfrie uken, humørsvigninger, kviser, hodepine. da jeg sluttet ble jeg kvitt allt det der.

ORIGINAL: **martine**

[8|]
ORIGINAL: MarcElia

?? til meg så sa no legen at det kalles mini pillen..

ja, tror legen min sa det var slumrings tid på 12 timer på de  minipillene

[8|]

Pussig.. Står et-eller-annet P-PILLE på pakningen/pakningsvedlegget [:)]

nettop slutta på dem..nokka jævla dritt omæ får si d..blødde hele tia nesten,sur å grinatt..sikkert mere å mn kommer ikke på mer..tror æ..æ vil ikke anbefale dem ihvertfall

er det ikke med to timer + minus da... altså tar du den tolv så mellom ti og to er det greit... husker ikke jeg....

ORIGINAL: Alicia85

nettop slutta på dem..nokka jævla dritt omæ får si d..blødde hele tia nesten,sur å grinatt..sikkert mere å mn kommer ikke på mer..tror æ..æ vil ikke anbefale dem ihvertfall

samme her... er ei sur bitch hele tiden føles det ut som... blør som en jævel i 3 uker i strekk...g rrrrrrr[:@]

[8|]

DET SA LEGEN MIN OGSÅ...

Jeg var til legen og fikk den pillen, men det var ikke noe p-pille, den mangla ett eller annet hormon som mange ikke tålte, og som dem som ammer kunne ta! Men det var så stor dose av det som hindrer eggløsningen at det kalles en p-pille... minipillen gjør bare slimet seigere, så sædcellene ikke kommer gjennom

ORIGINAL: Godhjerta

Bare viser til lommelegen (over), cerazette er en minipille.[;)]

Mine bivirkninger er; ingen blødning
                           humørsvingninger
                           overvekt.
De to siste bivirkningene kunne jeg gjerne vært foruten.[&:]
Men er allikevel veldig fornøyd med mini-pilla.

rart om man skulle bli overvektig pga en pille,legen min sa at man KAN legge på seg i begynnelsen,det pga at man for litt vann i kroppen,men det tar man av seg etter en tids bruk..

har aldri hørt at pilla i seg selv er skyld i overvekt!!

ORIGINAL: Ariana

ORIGINAL: mamma til Alina!

humørsvingninger
                         overvekt.

rart om man skulle bli overvektig pga en pille,legen min sa at man KAN legge på seg i begynnelsen,det pga at man for litt vann i kroppen,men det tar man av seg etter en tids bruk..

Er mangen prevansjons piller man legger på seg av...!

ja,man kan legge på seg av enkelte typer prevensjon,men jeg har aldri hørt at de er skyld i overvekt!

er det noen av dere som har erfaring med denne mini-pillen??
jeg glemmer ofte å ta den til samme klokkeslett,dvs det går ofte 30minutter over tiden...-mister de sin funksjon da??

Jepp bare drit! Blødde i 6 mnd, humøret var opp og ned og jeg la på meg MYE[:'(][:'(][:'(] Åh blir dårlig humør bare jeg tenker på det[:'(]

ORIGINAL: Ariana

humørsvingninger
                        overvekt.

Er mangen prevansjons piller man legger på seg av...!

ja,man kan legge på seg av enkelte typer prevensjon,men jeg har aldri hørt at de er skyld i overvekt!

Jeg spiser akkurat det samme som før jeg begynte på de pillene, trener mer enn før osv. Og fremdeles går jeg opp i vekt... Hormoner og forandringer i kroppen etter en graviditet hjelper vel heller ikke akkurat

viss du trene mer *kamilah* så e d sikkert bare musklan som blir større[:D]
muskla veie mer enn fett[;)]

jeg brukte dem, og du kan gå 12 timer over tiden sa legen min!!! men... pass på, for jeg ble også gravid på dem...

Bruker minipillen Concludag j,sikkert samme nesten.Helt greie men det er den tidsmarginen som er hærk.Regelmessi mens hver mnd.Skal bytte til vanlige pp-piller,ferdig med å amme.

ORIGINAL: Alicia85

viss du trene mer *kamilah* så e d sikkert bare musklan som blir større[:D]
muskla veie mer enn fett[;)]
¨

Hm *ser meg i speilet* nææh tviler på det er muskler[;)]

ORIGINAL: !lykkepillen©

Uansett.. jeg tar den hver morgen etter jeg står opp.. Så, noen timer slingrinnsmonn på meg.

TAKK [:)]

jeg går av meg 1kg +- hver uke nå såm jeg ammer,jeg er veldig nøye med sund mat og trim,å om jeg skulle merke at jeg legger på meg av de pillene, ja da slutter jeg med de på dagen!!!

jeg begynte å blø som fanden nå 1 uke etter at jeg startet på de,å jeg har merket litt på humøret også,så jeg skal prøve pillene enda 1-2 uker,for å se om kroppen min blir vant til de,hvis ikke slutter jeg.

Back
Topp