Cerazette = mens?

TuttiFrua

Glad i forumet
Jeg begynte med ceracette onsdag forrige uke og nå på fredag fikk jeg mensen, eller i hvertfall en blødning som jeg har fortsatt. Har noen av dere andre som fullammer og går på denne pillen fått mensen flere ganger eller er det bare en gang i blandt? Kjipern om det blir en gang i mnd fremover når man fullammer....

ORIGINAL: TuttiFrua

Jeg begynte med ceracette onsdag forrige uke og nå på fredag fikk jeg mensen, eller i hvertfall en blødning som jeg har fortsatt. Har noen av dere andre som fullammer og går på denne pillen fått mensen flere ganger eller er det bare en gang i blandt? Kjipern om det blir en gang i mnd fremover når man fullammer....

Jeg fikk mensen ca en uke etter start på cereazette... Nå har jeg gått på den i en mnd i morgen, så blir spennende om mensen kommer...

Men de fleste får jo en liten blødning lignede mens 1 gang i mnd, eller så uteblir mensen helt... så jeg håper på at den uteblir helt[:D]

jeg fikk mensen etter nesten to uker på første brettet. men har ikke fått mensen etter det, og er snart ferdig med brett nr 2 nå. [:)] men er vanlig med blødninger i hytt og gevær ei stund før man forhåpentligvis ikke får noen mens i det heletatt[8D] det sa ihvertfall legen min [:)]

Er midt i mitt andre brett og har ikke hatt tegn til mensen i det hele tatt..

Er mitt i 4.brett nå,jeg ammer ikke lenger og har enda ikke hatt en eneste blødning.
Det er nok ikke noe fasitsvar på hvordan folk reagerer,noen har mens i hytt å gevær,andre regelmessig,mens noen har konstant og tilslutt noen som mister mensen helt.

Jeg fikk en mens i slutten av desember, og siden ikke tegn til den. Sikkert på 3.brettet nå.

Jeg fikk mensen etter 2 uker på denne.  Så gikk det 40 dager før neste kom, så gikk det bare 4 dager. blæ[:'(] så i slutten av April blir det spiral på meg!

Jeg begynte på cerazette da Johanna var 6 uker gammel - fikk en blødning da som varte i nesten to uker, og så blødde jeg ikke igjen før jeg sluttet på dem i desember i fjor... vet at mange mister mensen helt, mens andre får blødninger nesten hele tiden... du må nesten vente og se

Jeg fikk ikke noe mens... men jeg har valgt å slutte på den fordi
humøret mitt ble så påvirket... hadde begynt å irritere meg over små ting
som jeg aldri ville irritert meg over før...
likte ikke den jeg følte jeg hadde blitt... hvis jeg kan si det sånn..
er vel en uke siden jeg slutta på den og merker forskjell ....
så ikke mer cerazette på meg ...

je fikk mens blødning som varte i 3 dager etter ca 14 dager på cerazette, men har ikke sett no til tanta etter det, over 2 mnd siden.[:)] je full ammer [:)]

jeg har hatt 2 normale mens før jeg begynte på cerzette. Nå ser det ut som jeg har mistet mens på grunn av pillene...

Irriterende

ORIGINAL: Shauri

Er midt i mitt andre brett og har ikke hatt tegn til mensen i det hele tatt..

Sign....er på tredje

ORIGINAL: #Åsen#

Sånn er jeg også,men trodde ikke det var pillene fordi de har lite eller ikke noe østrogen.....hmmmm, kanskje jeg også skal kutte de ut

ORIGINAL: lykkelitensnart

ORIGINAL: #Åsen#

Sånn er jeg også,men trodde ikke det var pillene fordi de har lite eller ikke noe østrogen.....hmmmm, kanskje jeg også skal kutte de ut

Jeg skjønte ikke hva annet det kunne være.. så prøvde å kutte ut pillen... og følermeg mye bedre nå!!

ORIGINAL: Miss M27

jeg har hatt 2 normale mens før jeg begynte på cerzette. Nå ser det ut som jeg har mistet mens på grunn av pillene...

Irriterende

Hvorfor er det irriterende å miste mensen????

Back
Topp