Cellulitter?

Nei kun trening, og minsking av fett+få mere muskler... Men vann er vel generelt veldig bra for huden ( når det drikkes!)

ORIGINAL: Lilletrille

Nei kun trening, og minsking av fett+få mere muskler... Men vann er vel generelt veldig bra for huden ( når det drikkes!)

Det kunne jeg godt blitt opplyst om, FØR jeg la meg til bløyt i badekaret i tre timer... Jaja. Jeg er ren all over, i alle sprekker og hulrom i alle fall[8D]

Jeg tror faktisk at cellulitter er genetisk.... [&o]
Uansett hvor mye vann jeg drikker, hvor sundt jeg spiser og hvor mye jeg trener... De er der likevel[:'(]

Så et program med Legene, og der sa de at man kunne bruke kaffegrut som omslag på problemområdene.. Men dette hadde ikke noen langtidsvirkende effekt.. Men nice to know om man skulle en gang ha på seg bikini eller et kort skjørt.. lol

Men "alle" har vel litt cellulitter? De forsvinner vel aldri helt? Jeg har hvertfall hatt siden jeg var 12[8D]

det er en ting som fungerer. Jeg gikk og fikk drenerende massasje.. Har ikke sykt mye, men har en del her og der. De gorde SYKT vondt, men gikk ned flere cm på hver lår. Det koster men.. De skulle også hjelpe mot blodsirkulasjon. Jeg har alltid vært kjempe kald på bena, men den vinteren som kom var jeg mye bedre. Nå er det tre år siden og jeg kjenner blodsirkulasjonen ikke er like bra igjen.

Back
Topp