Cellulitter og strekkmerker

M

Maanda

Guest
Er det bare meg som har dette?
Etter jeg begynte på p-sprøyta gikk jeg plutselig opp 7 kg på to måneder, og dette resulterte i strekkmerker på siden av lårene. Rumpe og lår vokste voldsomt og jeg er litt større enn jeg ønsker vil jeg si. I tillegg har jeg fått cellulitter, noe jeg syns virker rart siden jeg er såpass ung.

Andre som har både strekkmerker og cellulitter? Noen tips til å bli kvitt det?
Jeg trener 3-4 ganger i uka, så syns det er rart cellulittene er der, jeg har stramme lår, men de er store.

jeg har akkurat det samme, men jeg fikk det etter p-pille start. fikk også på puppene når jeg startet på p-piller første gangen

ORIGINAL: maggan

jeg har akkurat det samme, men jeg fikk det etter p-pille start. fikk også på puppene når jeg startet på p-piller første gangen
samme her. Men har ikke gått på pilla på mange år

Du er ikke alene om det...
masse celluliter på lår og rumpe... og strekkmerker på lår, rumpe og pupper.. i tillegg til att jeg har verdenskart på magen.... men jeg har to svangerskap å skylde på da[;)]

Trenger også tips til hvordan bli kvitt det[;)]

ellultter på lår og rumpe og strekkmerker på mage og pupper :S og jeg har ingenting annet en meg selv å skylde på!! men men

cellulitene hvet jeg ikke, men strekkmerkene må du bare gi tid, de blir bedre etterhvert, sol er bra og så får du jo kjøpt ulike kremer, men hvet ikke om de funker.
før var strekkmerkene mine knall rød og syntes kjempe godt, nå er de så og si borte, du ser jo hvor de er, men i forhold til hva de var.....

du er i alle fall ikke alene :D

Sign.
Har også på innsiden av lårene og på puppene.
Tror de kom etter at jeg begynte på pillene.

samme her[:-]

har cellulitter på lårene og rumpa, og strekkmerker på puppene.
strekkmerkene viser heldigvis nesten ikke [:)]

men vet dessverre ikke hvordan man kan bli kvitt det.

Jeg har også masse strekkmerker og cellulitter.... Fikk masse strekkmerker på magen når jeg gikk med guttungen..
Har hørt at det skal hjelpe med massage og kna cellulitter.

jeg også..men bare strekkmerker da..

Back
Topp