cellulitter/appelsinhud??

connie83

Forumet er livet
Flere som har fått mer av det etter de ble gravide??? Hos meg har det kommet masse [&o] husker det gjorde det sist svangerskap også, men mye av det forsvant etter snuppa kom!! Men er det normalt å få mer v det i svangerskapet?? eller er det bare meg?? Æsj hater det... det er sååååååå STYGT [:'(]

Tror det er helt normalt å få ekstra mye av det i svangerskapet. Vi får jo ekstra mye fett som lagrer seg slik at vi skal kunne bære frem et barn. [:)] Har hørt at det er derfor jenter er mer plaget med dette enn gutter også. Siden vi trenger det ekstra fettlaget i svangerskapet. [:)]

Ja det er normalt. Mens man går gravid dannes det mer underhudsfett for å beskytte babyen og for reservelager når du skal amme...jeg trøster meg med at det forsvinner, gjorde det sist i alle fall[:D]

Uff det har blitt ekstremt med appelsinhud!!

Men så deilig å lese at det forsvinner igjen =)

Ja me too[&:] Men det forsvant no sist, å gjer det nok dinne gongen her me, satsa ej på [:)]

Har kommet litt her og ja, jeg som så og si ikke hadde noen cellulitter fra før [8D] Ikke noe gøy!

Ja har fått en god del nedover rompa/lårene[&o] Hvor har du fått det du?
Syns også det ser helt grusomt ut..

godt det ikke bare er meg da he he.. jeg har fått på lårene, på sidene lissom.. æsj

Back
Topp