Celleprøver av livmoren..

Lefsen84

Forumet er livet
Jeg fikk kjønnsvorter når jeg gikk gravid med snuppa i 2006.. jeg måtte da gjevnlig celleprøver der nede hvert halv år.. siste gang var for 2 uker siden ca.. idag fikk jeg en tlf av legen og sa at det var fortsatt forandringer i cellene mine, ( det har vert det hele tiden) og da sa hun at da ble jeg sendt videre til gynokolog for å videre ta vev prøve fra livmorhalsen min... er det noen andre her inne som har vert borti noe av det samme eller? SItter her liiivredd.. vil ikke fjerne livmoren min jeg[:(][:(][:(][:(][:(]

Off, ikke kjekt det[&:]
Men det trenger jo ikke være noe mer enn det var før.
Dessuten så fjerner de jo ikke livmoren, de fjerner vel en bit av livmorhalsen?
De jeg veit som har har celleforandringer og operert det har vertfall fått barn etterpå.

har hatt det selv men det gikk over av seg selv:)

Men husk at de sjekker dette nøyere opp med og ta en sån sjekk/test hos gynekologen.. det trenger ikke og være noe og tror nok neppe du må fjerne livmoren[:)] (isåfall må det vel være hardt ramma av kreft tror jeg)

jeg hadde celleforandringer og måtte fjerne litt av livmorhalsen i 2006 og det fører til jeg kommer å bare fødet premature barn og det gjore jeg med phillip han ble fødet uke 35 og nu får jeg ekstra UL kontroll pga tidlig fødsel før og sjansen er stor den lille i magen kommer også før.

Tusen takk for svar, ble litt mer lettet nå, man vet liksom ikke hva man skal tru liksom! kjekt å plutseligt få en slik tellefon når jeg sitter på jobb, travelt opptatt med kunde og slikt, jaja.. for bare ta det som det kommer rett og slett å håpe på det beste!!

Back
Topp